GTA IV tråd

  • Synes da lige vi skal have en GTA 4 tråd igang.


    Hvad synes i om spillet?


    Jeg giver det 9/10 stjerner da det simpelhen er et FANTASTISK gameplay som i de tidligere udgaver.


    //BAY

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Jeg har bestilt det til ps3, så hvis alt går som det skal har jeg det på torsdag D. 8... Kan ikke vente :T
    Så håber jeg bare så inderligt at jeg ikke er en af de uheldige, hvor spillet fryser.


    EDIT: Er der nogen der har været uheldige?

  • Ja, hvis Elgiganten og Post DK gad og samarbejde bare LIDT mere, kunne det være at de gad at sende mit GTA IV til PS3.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg kan slet ikke vente med at få fingrene i det!


    Alle de reviews der ude giver det jo satme 10/10 eller 9.5/10


    Alle de nye features!!


    ARG HVORFOR SKAL DER OGSÅ VÆRE UDSOLGT!? :rolleyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Navalax
    Jeg har bestilt det til ps3, så hvis alt går som det skal har jeg det på torsdag D. 8... Kan ikke vente :T
    Så håber jeg bare så inderligt at jeg ikke er en af de uheldige, hvor spillet fryser.


    EDIT: Er der nogen der har været uheldige?


    Hvis den fryser, så skal du bare smide PS3'en af internettet. Det skulle virke i de flestes tilfælde :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget


    Hvis den fryser, så skal du bare smide PS3'en af internettet. Det skulle virke i de flestes tilfælde :D


    De fleste der har haft det problem er her i weekenden


    Når du starter spillet og er online, forbinder den til en rockstar (?) server for at opdatere stats osv, og de servere har været mega overbelastede og spillet har desværre bare fråsset istedet :/ Håber de fixer det, for tør væde med det sker næste weekend igen :D


    edit: hvis du på wireless med PS3en så bare log ud af PSN istedet, det virker også. Kan ikk lige huske præsist hvor jeg gjorde det, mener jeg trykkede Trekant på mit navn under friendlist

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

  • Nå okay.. For hvad jeg havde læst mig til var det næsten alle de gamle 60'gb modeller der frøs, og man kendte ikke til problemet. Jeg vil da bare rive stikket ud af æsken inden jeg putter spillet i.. Så er jeg sikker :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Har du PS3 så kig her.


    Tak Burger


    Du min redningsmand.. hov kvinde :crazyeyes:


    Det er allerede blevet spillet ivrigt :hb:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Navalax
    Nå okay.. For hvad jeg havde læst mig til var det næsten alle de gamle 60'gb modeller der frøs, og man kendte ikke til problemet. Jeg vil da bare rive stikket ud af æsken inden jeg putter spillet i.. Så er jeg sikker :P


    mjae men det et andet problem, og det sker for nogle. Men det som mange oplevede i Weekenden er noget andet :) Heldigvis

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Har det til Xbox'en..


    Og ind til videre efter 20% gennemført får det 5/10 fra mig..


    Godt:
    Fede detaljer, fed stemning, og ind til videre ok missioner..


    Dårligt:
    Alt for tungt spil til Xbox'en.. I multiplayer og en heftig politijagt ligger framraten jo nogengange på 10-12 fps..
    Skyggerne er totalt grimme..
    Tyngdekraften i spillet er som 1/3 af månens.. Bilerne sejler rundt..
    Støddæmperne på bilerne føles som om de er lavet af vingummi..
    Håndbremsen kan få en bil med 10-15 km/t til at lave håndbremsevendinger 1½-2 gange rundt om sig selv..
    Og er sikkert flere småting der irriterer mig mens jeg spiller som jeg ikke lige kan huske nu..


    Men håber da klart at spillet bliver det værd når jeg når længere ind i spillet..
    Ellers holder jeg min mening på de 5/10..


    Men bliver det ikke snart meget bedre så har jeg snart GTA IV til Xbox 360 til salg..

  • Glæder mig til pc versionen :D grafikken blir sikkert også lidt pænere end konsol versionen. Altså mht. skygger.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe




  • Hm, jeg vil til dels give dig ret. Frameraten er heller ikke super på ps3, den kan godt falde noget når der sker meget.


    Mange amerikanerslæder sejler i affjedringen, så jeg tror til DELS det er meningen, specielt ved gamle biler. Prøv du at riv så meget i rattet på din bil, som man i realiteten ville gøre hvis man kører som i gta og se så hvor meget din bil løfter sig i den ene side. Med mindre der er eftermonteret affj. grej selvf.


    Jeg syntes også der er meget pixellering på ps3. Ikke det fedeste anti- aliasing.


    Med hensyn til tyngdekraften så er det lidt rigtigt det du siger, men ikke så meget når biler flyver ud over sager, så falder de ok hurtigt..


    Jeg er nået til noget og 30% og jeg er stadig meget fanget af spillet.


    EDIT: Nu har de også lavet en update der skulle fjerne den fejl der lavede freeze.


  • Jeg har det godt nok til PS3, men har nogenlunde samme holdning som dig.


    Jeg sejler rundt i bilerne :crazyeyes: Det mindes jeg ikke at gøre i de tidligere versioner.


    Dog har jeg ikke spillet det pokkers lang tid, så kan også klart bedre bedømme det, når jeg har lagt lidt mere tid i det.


    Men må give folk ret i, at der nogle positive detajler i spillet. Tænker ikke grafiske, mere på indholdssiden.