Syntes den var okay, måske har det noget med humør osv. at gøre, men jeg syntes ikke den var konge, og ikke den bedste marvel film indtil videre. Men jo en god film og glæder mig til flere af dem
Mvh Mads
Syntes den var okay, måske har det noget med humør osv. at gøre, men jeg syntes ikke den var konge, og ikke den bedste marvel film indtil videre. Men jo en god film og glæder mig til flere af dem
Mvh Mads
QuoteOprindeligt indlæg af Sensation
Mvh Mads
Hvilken Marvel-filmatisering er bedre?
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Hvilken Marvel-filmatisering er bedre?
Som jeg siger var det måske stemningen der gjorde at jeg ikke syntes den var helt vildt fed, men jeg syntes at Batman og Spiderman filmene er kanon! og glæder mig herre til den nye Batman!!!
Mvh Mads
QuoteOprindeligt indlæg af Sensation
Som jeg siger var det måske stemningen der gjorde at jeg ikke syntes den var helt vildt fed, men jeg syntes at Batman og Spiderman filmene er kanon! og glæder mig herre til den nye Batman!!!
Mvh Mads
Fair nok
Batman er vidst nok DC Comics, som står bag?
Fair nok
Jep
Fair nok
'
Nå oki, men den er fed:D
Mvh Mads
Var også inde og se den .. fed film.. dog synes jeg det var underligt at ham den onde bare lige bygger en meget leder robot. end stark.. Da det er ham som op fandt den... men det er helt sikkert en af de bedste Marvel film.. Men jeg må også slutte mig til batman.. Den film slog benene under mig var lige før jeg fandt mit gamle batman tøj frem og løb frem og tilbage
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
er heller ikek meget for biografer...skal helst ligge ned og se film, og lyden i biffen er sq også for høj for mig normalt..specielt hvis man snakker action film......men den her må jeg vidst hellere ind og se.
lyder underligt i mine ører, jeg synes aldrig at de skruer ordenligt op for den slags film, som er skabt til høj lyd(transformers f.eks i Cinemaxx kbh)
QuoteOprindeligt indlæg af SenZer
Var også inde og se den .. fed film.. dog synes jeg det var underligt at ham den onde bare lige bygger en meget leder robot. end stark.. Da det er ham som op fandt den... men det er helt sikkert en af de bedste Marvel film.. Men jeg må også slutte mig til batman.. Den film slog benene under migvar lige før jeg fandt mit gamle batman tøj frem og løb frem og tilbage
Det er den jo sådan set heller ikke... Grunden til at han har overtaget er jo pga. han stjal Starks nye reactor som han får kræft af, men da han skulle kæmpe havde han kun den gamle som ikke havde kræft nok til at gøre ham stærk.. og den anden robot.. Ja, den er stærkere.. men den er dælme også mere klodset...
QuoteOprindeligt indlæg af SenZer
Var også inde og se den .. fed film.. dog synes jeg det var underligt at ham den onde bare lige bygger en meget leder robot. end stark.. Da det er ham som op fandt den... men det er helt sikkert en af de bedste Marvel film.. Men jeg må også slutte mig til batman.. Den film slog benene under migvar lige før jeg fandt mit gamle batman tøj frem og løb frem og tilbage
Den onde = Badass evil robot
Den gode = Sej stærk robot
Giver da god mening at Obadiahs robot er større, tung og mere ond i det, da han jo bare prøver at lave et ondskabsfuldt våben, og et metalgråt-look giver også et mere ondt udseende.
Såå forstår ikke helt din logik m.h.t. til netop det punkt
QuoteOprindeligt indlæg af Psykozen
lyder underligt i mine ører, jeg synes aldrig at de skruer ordenligt op for den slags film, som er skabt til høj lyd(transformers f.eks i Cinemaxx kbh)
Har også lige været inde og se den, synes sgu den var god. Mht. lyden var det også lidt højt her og kombineret med at de nogle gange flashede mellem meget mørk scene og meget lys scene, har jeg nu ondt i hovedet.. Men ellers en skidegod film.. Vil også generelt foretrække at se film i biografen.
Er lige kommet hjem fra biografen Genial film efter min mening! Syntes dog næsten lyden var for lav der..
SVEDIG FILM!! ELSKER Tony Stark! ELSKER de fede animationer. Fart over den! :hb:
Den fedeste Marvel Film til dato, No questions asked!
Tony Stark er for Nice!