gratis ting @ kolding

  • det er en håndfuld mindre ting der er tale om, og så længe det er først til mølle er det den der kommer først til møllen som får malet kornet først. da i var og hente det ville jeg også pakke det ud, men det sagde du jeg ikke behøvede

  • Og til en orientering dette er hvad der manglede :ph34r:
    2x el spareskinne
    Steelkeys 6G, navnet siger det vist ? Tastatur, ps2, udskiftelige taster, sort
    Sort icemat ”custom” , sort med hvis skrift/mønster
    extern icy box.usb 2.0 & firewire(uden hdd)
    extern maxtor onetouch II, usb 2.0 & firewire (uden hdd)
    Samsung, 1gb ddr CL3 ram, pc3200
    Ever power psu, model PZ-300. 300W, lækker finish tbh, sleeve på stor kabel, sort
    IOgear, USB 2.o micro hub, 4 porte, lidt størrere end en ligter
    Extern icybox, passer både til hdd og dvd drev etc, USB 2.0
    usb forlængerx2
    Antennekabel 2m, go kval
    1,5m scartkabel, kval+
    Usb -> mini usb kabelx2
    3x 1m kavali lydkabel, mom/2sterio han stik monteret, mini jack
    bobspil, spilleplade, køer, brikker.
    9stk 0,5L Kozel ølglas
    5stk ~0,4L faxe ølglas
    1stk 0,5L tuborg fadølsglas
    15"fladskærm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shibby
    .... kasse æbler tilbage, at du så skal flegne på et forum, på en side der endnu engang har mistet min respekt, og i sms .....


    Undskyld men hvad har tweak.dk med at i kommer op og toppes at gøre?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shibby
    blir flamet af en tweak bruger på et tweak forum


    Nu er det jo ikke vores skyld, at du evt. har været uærlig. Som udgangspunkt er det jeres egen opgave at styre de handler der indgås, og vi er her ikke for at tage parti for nogen. For at det kan lade sig gøre, så kræver det selvfølgelig også, at man spiller med åbne kort.


    Så nej, det er ikke Tweak.dk's skyld, at du bliver flamet - det kan du vist takke dig selv og modparten for ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det jo ikke vores skyld, at du evt. har været uærlig. Som udgangspunkt er det jeres egen opgave at styre de handler der indgås, og vi er her ikke for at tage parti for nogen. For at det kan lade sig gøre, så kræver det selvfølgelig også, at man spiller med åbne kort.


    Så nej, det er ikke Tweak.dk's skyld, at du bliver flamet - det kan du vist takke dig selv og modparten for ;)





    :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Darkraver109
    :DVil du eventuelt sende den fladskærm..?


    Jeg betaler porto og fragt.?


    "Sender IKKE, lige meget om du betaler porto."


    - Står skrevet så fint i starten af tråden. :P