Døgn post ? erfaringer!

  • Hej Tweakers


    I min frustration over jeg aldrig er hjemme når pakkenposten kommer forbi (hvilket er meget tit) har jeg nu tilmeldt mig til noget som postDK kalder for "Døgnpost".


    Jeg vil sådan set bare hører om der var andre herinde der er tilmeldt til det, og hvilke erfaringer de har med det?


    I kan læse mere om det her:
    http://www.doegnposten.dk


    Mvh Stubkier

  • Jeg er sådan set tilmeldt. Men har aldrig fattet hvordan det virker?


    Man får et pakke ID osv, men hvor skal det tastes når man skal bestille noget over nettet? Udover det virker det som en skide fin service, skal bare lige have det til at fungere for mig.


    Eksempel fra Post.dk
    [Blocked Image: http://img91.imageshack.us/img91/6001/8426largefz5.gif]

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af TheSnake ().

  • Så vidt jeg har forstået bliver pakkerne sendt helt som normalt. Men istedet for at posten kommer ud med dem, henter man dem selv i en boks.


    Du får så tilsendt 2 koder på mail eller via SMS - dem skal man så bruge når man skal hente ens pakke.


    Mvh Stubkier

  • Prøv at se min redigerede post - Hvordan skal det tastes i en bestilling på nettet?


    Hvor skal det der ID stå? :crazyeyes:


    Normalt skal du jo skrive:


    Navn


    Efternavn


    Addresse


    By


    Land


    Mail


    Telefonnummer


    osv...

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().


  • Der er oftest 2. adresselinier. Og hvis du bestiller fra udlandet, er der en ekstra til at skrive stat i. :)

  • Tjaa for det bare sendt til mit arbejde så er jeg ude over det problem :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Tjaa for det bare sendt til mit arbejde så er jeg ude over det problem :)


    Det er også en super fin løsning, men tror ikke at administrationen på mit universitet vil være helt tilfredse med at jeg sendt alle mine pakker til dem + det er svært at cykle 10km med et kabinet bag på cyklen ;)


    Mvh Stubkier