Hey Clockers
Har længe tænkt på at clocke mine ram højere, de kører 2.2V med standard 800MHz lige i øjeblikket, men hvad er det normale i clocker dem til?
Det er disse ram: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206422
Hey Clockers
Har længe tænkt på at clocke mine ram højere, de kører 2.2V med standard 800MHz lige i øjeblikket, men hvad er det normale i clocker dem til?
Det er disse ram: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206422
Se om du kan finde dem her http://ramlist.ath.cx/ddr2/
Hvis de er med D9 chips kan de som regel 1000mhz cl4 eller 1200mhz cl5 ved de 2.2volt
tror det er ProMos på dem, det har de nye revisioner hvertfald, de kan sikkert 500mhz med std timings med 2,1-2,2 vil jeg tro,. Men prøv, så ved du det helt sikkert.
Prøv at se hvad rev de er, står på siden af rammene
har lige prøvet at smide dem op på 1000MHz, da jeg genstartede sagde den bare biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip i ekstrem lang tid, indtil jeg slukkede
øhh? forklaring?
Kørte dem i 5-5-5-15...
QuoteOprindeligt indlæg af jacobtc
har lige prøvet at smide dem op på 1000MHz, da jeg genstartede sagde den bare biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip i ekstrem lang tid, indtil jeg slukkede
øhh? forklaring?
Kørte dem i 5-5-5-15...
Så må de være med skod chips, desværre.
Clear cmos hvis den ikke vil starte op igen.
QuoteOprindeligt indlæg af noxon
Så må de være med skod chips, desværre.
Clear cmos hvis den ikke vil starte op igen.
Skriver fra den i øjeblikket
Hmmm ærgeligt
Skal snart have lavet en lille opgradering af mit system, men regner da med at beholde rammene da de da er rigtige gode ram for pengene
Skriver fra den i øjeblikket
Hmmm ærgeligt
Skal snart have lavet en lille opgradering af mit system, men regner da med at beholde rammene da de da er rigtige gode ram for pengene
Ram koster jo ingenting, har 2x1gb p5300 til ~300kr de løber 1200mhz cl5 ved std volt.
Men du kan også prøve at give dine flere volt 2.3-2.4, bare husk en blæser over dem.
Ram koster jo ingenting, har 2x1gb p5300 til ~300kr de løber 1200mhz cl5 ved std volt.
Men du kan også prøve at give dine flere volt 2.3-2.4, bare husk en blæser over dem.
Tror jeg venter med overclockning af ram det er et værre kabelrod i mit kabi, og orker ikke at ordne det
Det er nogle lorte ram til OC - mine vil ingenting overhovedet - ligeså snart der kommer lidt penge på kontoen skal jeg have nogle andre...
De udvikler for meget varme, og de er pisse ustabile, selv som helt nye er de ikk en dej værd... Det er det største fejlkøb jeg nogensinde har gjort mig
QuoteOprindeligt indlæg af klovnemanden
Det er nogle lorte ram til OC - mine vil ingenting overhovedet - ligeså snart der kommer lidt penge på kontoen skal jeg have nogle andre...
De udvikler for meget varme, og de er pisse ustabile, selv som helt nye er de ikk en dej værd... Det er det største fejlkøb jeg nogensinde har gjort mig
Har da ellers hørt en masse godt om dem
Har da ellers hørt en masse godt om dem
Kommer an på revisionen = hvilke chips.
Ja det er nok de ram der har brugt langt de fleste forskellige chips i samme ram, PC6400C4
Kommer an på revisionen = hvilke chips.
Yeah lige præcis, har da haft mine gamle et godt stykke deropad
Hej, læste lige denne her tråd. Jeg har også sådane nogle ram. Min ram version XMS6404v2.1 Er det de gode eller dårlige oc ram???
Du kunne jo bare teste det
v2.1 = ProMos
Så de er okay men micron (D9) ville klart være at foretrække. de kan nok 450-500mhz og skalere ikke voldsomt mere af volt over 2,2 vdimm