Guildmaster hacked

• Ja, så blev min Guildmaster hacked, hele guildbank stjålet samt vores guildmaster er blevet deleted... Fucking god dag :ph34r:

Seriøst jeg har lyst til at smadre min næve ind i alle sådanne hackeres fjæs, virkelig bare gennemtæve dem! Fuck hvor er de dog bare nogle asociale analfabeter, de burde gennemprygles!! X(

• Har han haft en keylogger?
    Det er godt nok ærgeligt når sådan noget sker. Kan Blizzard ikke få det tilbage for jer?
    Men som altid, håber at han så kan lære noget af det.

• Vores guildmaster kan ikke rigtig lære noget af det.. tro mig

Han er jo åbentlyst blevet hacked af en der har tjekket vores guildroster på armory, som så har set han er guildmaster og derfor valgt at hacke ham

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Vores guildmaster kan ikke rigtig lære noget af det.. tro mig

Han er jo åbentlyst blevet hacked af en der har tjekket vores guildroster på armory, som så har set han er guildmaster og derfor valgt at hacke ham

Tvivler stærkt tbh :)

Han kunne også ha taget alt fra guild banken, deleted guild og sendt alt til en alt og flyttet den til en anden server? (Min teori) Skete for en af mine venner, på en anden server.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Kender min guild-leader rigtig godt, samt andre der gør. Og det er ikke ham med garanti.

Hvis det bare er en tilfældig keylogger, så har de fanme scoret jackpot de røvhuller X(

• Tror det har været en keylogger eller noget i den stil.

Været meget MSN virus i mine omkredse her for tiden. Kan være han har været så dum og åbne sådan en? :ph34r:

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

• tror jeg ikke han har, han er rimelig sikker mht til addons osv, så de har sgu været heldige de keyloggers. MSN-virussen er også nem at spotte tbh :P

• Alle og enhver noob kan jo hente en RAT trojan nu om dage, der er en keylogger med.
    En kunne bare have send den til ham og alle mulige andre som der bliver sagt som en slags MSN-virus, og puf så er han keylogged.

• bare fucked up, sociale analfabeter der skal ødelægge det for så mange..

• Der er ingen der kan hacke blizzards servers.. hvis der var, så havde serverfilerne nok været stjålet og solgt til højestbydende.

Jeg tror bare det er din guild-master som har været for dum. Han ved sikkert godt hvordan han har misted sin account, men han vil nok ikk så gerne dele det.

Oprindeligt indlæg af Claes
    Der er ingen der kan hacke blizzards servers.. hvis der var, så havde serverfilerne nok været stjålet og solgt til højestbydende.

Jeg tror bare det er din guild-master som har været for dum. Han ved sikkert godt hvordan han har misted sin account, men han vil nok ikk så gerne dele det.

Selvfølgelig kan man hacke blizzards servere (ikke at jeg kan!) alt kan hackes!
    Men ja selvfølgelig er det ikke tilfældet her, han hare bare fået en keylogger.

Oprindeligt indlæg af Alex

Selvfølgelig kan man hacke blizzards servere (ikke at jeg kan!) alt kan hackes!
    Men ja selvfølgelig er det ikke tilfældet her, han hare bare fået en keylogger.

Alt kan ikke hackes, det er sku noget af en misforståelse. Måske kan den hackes, men chancen er så minimal at ingen ville gøre det for en account.

Oprindeligt indlæg af Claes

Alt kan ikke hackes, det er sku noget af en misforståelse. Måske kan den hackes, men chancen er så minimal at ingen ville gøre det for en account.

Det sagde jeg heller ikke! jeg sagde bare at alt kan hackes.

• er enig, måske har han bare clicket det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.....men blizzard kan jo genoprette det hele hvis de vil.....der er backup på alt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.