Cs:s Program fejl HJÆLP MIG

  • Hej.. Da jeg ville ind og spille cs:s med min fætter her til morgen/nat ville den ikke ind lige inden man ser Sever o.s.v så går den ud og siger



    Counter-strike source hl2exe. Program fejl


    Vær nu sød og hjælpe mig det er vigtig't =)

  • Prøv:
    Genstart steam
    Genstart PC
    Slet clientregistry.blob filen i din steam mappe.



    EDIT:
    Og velkommen til Tweak.dk :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Hejsa Mads og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til CS' underafdeling, da det er her den hører hjemme. Enkelte spil er så populære, at de har fået deres egen afdeling, og alle andre spil deler så en anden afdeling, som du nok har opdaget, er Software en helt tredje kategori. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    Heidi | Tweak.dk Crew

  • Har prøvet at slette det du sagde.. den siger præsicst : X Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl


    Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.


    Klik på og for at afslutte programmet.




    Ps. det skal jeg nok Bruger.

  • Ja det er hvad folk normalt kalder "hl2.exe crash". Der er ikke så meget du kan gøre, det bare steam og hl2 engine i en nøddeskal.


    Som regl går det over efter noget tid, hvis ikke så prøv at kigge lidt rundt på http://www.steampowered.com og deres support forum.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • En uges tid burde det ikke tage, det kan ske det virker efter 10min igen, eller efter en genstart. :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ok, er det alle servere det sker på?


    Mit problem sidst det skete var nemlig at jeg ikke kunne joine min CSS clan's servere, men alle andre var der intet problem med. Fandt aldrig ud af hvorfor, for dagen efter var der intet problem.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ok, det straks en helt anden sag så, jeg regnede med det var når du ville ind på en server.
    Nå, men har du problemer i andre spil også?
    Har du de seneste drivere til dit grafikkort og bundkort?
    Har du ændret i nogle filer osv, udover den jeg sagde du skulle slette tidligere?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg ved intet om alle de der kort der er forksellige steder i min pc.. men nej jeg slettede kun det du sagde jeg skulle.
    nej jeg kan komme ind i day of defeat uden problemer .. det hørte med da jeg købte css..

  • Ok, lyder godt nok mystisk.


    Jeg ville nok forsøge at komme ind i spillet de næste par dage, og hvis det stadig ikke fungere så prøv at fjerne det og installere det igen.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hej alle sammen
    i fredag's kunne jeg ikke komme ind i Counter-strike source den fryser når den når til det der med Find-sever og opret sever o.s.v den går ud og siger : Counter-strike source Hl2.exe - Program fejl


    Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.


    Klik på og for at afslutte programmet.


    Jeg har sletter css OG steam og installeret det igen men det virker ikke har genstartet det .. det virker heller ikke


    Hjælp mig nu !! Vis du altså kan !