Indlæg af Mads

    hej alle sammen
    i fredag's kunne jeg ikke komme ind i Counter-strike source den fryser når den når til det der med Find-sever og opret sever o.s.v den går ud og siger : Counter-strike source Hl2.exe - Program fejl


    Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.


    Klik på og for at afslutte programmet.


    Jeg har sletter css OG steam og installeret det igen men det virker ikke har genstartet det .. det virker heller ikke


    Hjælp mig nu !! Vis du altså kan !

    Hej alle sammen


    Jeg har haft dette problem siden i fredag's..


    Jeg trykker på css ( Counter strike source ) den går ind i det men inden alt det der med find sever o.s.v fryser den og så skriver den ''Counter strike source hl2.exe. program fejl


    Instruktionen ved ''0x18863e2c'' refererede hukommelse ved ''0x0ea3a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''read''
    tryk ok for at afstulutte programmet''


    Hvad gør jeg Vær nu sød og hjælpe mig vis i kan =(

    Jeg ved intet om alle de der kort der er forksellige steder i min pc.. men nej jeg slettede kun det du sagde jeg skulle.
    nej jeg kan komme ind i day of defeat uden problemer .. det hørte med da jeg købte css..

    Har prøvet at slette det du sagde.. den siger præsicst : X Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl


    Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.


    Klik på og for at afslutte programmet.




    Ps. det skal jeg nok Bruger.

    Hej igen..
    Ja så sidder jeg jo her, tidligt om morgenen og spiller lidt CS:S - men nu er det efterhånden sket et par gange at skærmbilledet fryser et øjeblik, og frem kommer nedenstående boks frem, hvorefter spillet lukkes ned, når jeg trykker på ok, og jeg havner herefter i Windows...


    Hvad er grunden ?( [list]
    Unavngivet

    Hej.. Da jeg ville ind og spille cs:s med min fætter her til morgen/nat ville den ikke ind lige inden man ser Sever o.s.v så går den ud og siger



    Counter-strike source hl2exe. Program fejl


    Vær nu sød og hjælpe mig det er vigtig't =)