Snydt på Trendsales!

• Tillader mig lige at oprette en bruger for at besvare din debat, da jeg handler meget på Trendsales :) Har du prøvet at skrive i Magazine på Trendsales.. Jeg er sikker på at mange derinde ville kunne hjælpe dig frem til hvad du kan gøre, og hvilke muligheder du har i sådan en situation..

Hvis du allerede har oprettet en debat derinde, må du meget gerne skrive linket. Så vil jeg gerne følge med i sagen :9xo

• Min søster købte også et par sko på trendsales, men modtog kun en tom pakke. Det så ikke ud som om den havde været åbnet, så jeg ved ikke om post Danmark har haft en finger med i spillet. :rolleyes:

• Er der egentlig nogle hjemmesider der omhandler svindel på nettet? Altså forum etc hvor folk kan diskutere det eller lignende....

Min egen situation mht. den playstation 3 jeg havde "købt" er at jeg pt er snydt for 3370kr og har idag meldt det til politiet.
    Blev i torsdags kontaktet af en anden der var blevet snydt af samme person, og han havde fået at vide fra guloggratis.dk at der var en 3. sag mod samme mand hos odense politi. Så vi er ihvertfald 3 der er blevet svindlet for 3300kr af samme person.

Men det jo os et fedt bi job at have...find et fake billede af en ps3 med spil osv, snyd 3 personer og tjen 9900kr på ingenting 8o Håber sku jeg kan få mine penge tilbage, men det ser sku lidt sort ud pt....Bare ret irriterende for en studerende som mig selv at miste så mange penge på ingenting.

Nå det blev da en hel stil :O Sry....

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Altså for mit vedkomne, var summen for lille til politiet ville gøre noget - dog hvis der var flere der havde anmeldt hende, kunne det være de ville overveje og kigge på sagen!
    Men jeg tror ikke politiet vil gøre noget med det, JuiCe . Man bliver nødt til at tage sagen i egen hånd - og det er jo også forkert hvis man så gør det . Pff!

Eaprels; Hvad er Magazine for noget?
    Godtnok bruger jeg Ts dagligt, men har ikke set det, hehe . Kunne da godt være en mulighed at oprette en debat derinde. I så fald, skal jeg nok linke så du kan følge med :)

Oprindeligt indlæg af Carina
    Godtnok bruger jeg Ts dagligt, men har ikke set det, hehe . Kunne da godt være en mulighed at oprette en debat derinde. I så fald, skal jeg nok linke så du kan følge med :)

Bruger selv siden lidt, og den er ikke det mest brugervenlige her i verden, så kan sagtens forstå, hvis du ikke kan finde tingene.

Men synes så personligt heller ikke de alle er for skarpe derinde hos TS, men det er en anden sag.

Har indtil videre kun lavet en handel, hvor jeg var sælger.

• De er yderst dumme de supportere derinde :)
    Sælger nu osse bare mest derinde, men engang imellem bliver man fristet . Suk!

Oprindeligt indlæg af Carina
    De er yderst dumme de supportere derinde :)
    Sælger nu osse bare mest derinde, men engang imellem bliver man fristet . Suk!

Ja, det er ærgeligt, at nogle vælger at tænke med r*ven....