Matrix Revolutions (go eller dårlig?)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hmm.... Tja som action-film er efterfølgerne gode nok, men som efterfølgere til Matrix 1 er de en skænsel....


    yeps - specielt 3'eren der efter min mening er helt i skoven :(

  • Quote

    Originally posted by Wacked
    Revolutions var over ALLL forventning!! folk går og siger at den er pisse dårlig bla bla bla.. men er sku bedere end de andre..


    Skræmmende hvis du syntes den er bedre end 1´eren..... Eller bare tilnærmelsesvis kan nærme sig den...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig... :))


    Gad ikke lige til at quate på de andre også ..


    Men ser i alle filmene hver for sig ?? ... For så gør i jo den klassiske fejl, det er jo en film, bare i 3 dele ...


    Man kan self. sætte spørgsmål ved mange ting, og dem kan jeg self. heller ikke svare på.


    Synes dog det er lidt latterligt at sammenligne 1, 2 og 3 .. For det kan man jo ikke, da de alle 3 er lavet over samme manuskript ...


    Givet vis gik der noget tid fra 1eren til 2'eren, men for det første døde personen der spillede Niobe, og for det andet ville de måske godt lige se om det blev et hit, før de gik igang med at færdiggøre den trilogi !


    Okay, der var ikke meget kongfu, hvilket jo være herre nice at se på, men da denne er nødt til at foregå mere uden for The Matrix, kan det blive svært med kongfu ...


    Men igen, dette er bare min mening, vil bare gerne lige pointere det er lidt forkert at sætte hver film for sig ! (Dette kan man på mange måder heller ikke gøre med LOTR)

  • Lad mig sige den sådan her...


    Filmen er laangt fra hvad man forventer, der er ikke nogen svar på alle ens sprøgsmål fra 1'eren og 2'eren. Så den er ikke hvad den burde være...


    Men udover det er det en fed action fuldt film, med en røvfuld speciel effects, men man sidder med en lidt flad fornemmelse når filmen er slut.. Der skulle være mere handling..



    \\ZaWL

  • Vil ikke sige jeg blev skuffet over Revolutions, men jeg blev heller ikke så overvælmet som jeg blev af Reloaded, som helt klart står tilbage som en af de bedste actionfilm ever.


  • narj, rigtigt nok, men er det ikke også lidt federe at have noget at tænke over end får alle svarene smidt i hovedet ? ..


    Sådan ser jeg i hvertfald på det, en film må godt have noget at tænke over :D

  • Btw., havde nu også en lidt tom fornemmelse efter at have set den. Der var mange ting jeg slet ikke forstod. Siden da har jeg læst andres meninger og snakket med andre, og derved fået noget mere forståelse for mange af tingene.


    Også lige et "sidespring", man kan jo altid stille mange spøgsmål som der måske ikke er meningen at skulle være et svar på. Hvad med Star Wars ? .. Man kan vel sige det er "Fakta" og dette kan ikke diskuteres ..


    Bare lige for at komme med en lidt anden vinkel på det :)

  • The første Matrix var nu bedst! Jeg kunne slet ikke tage efterfølger X( I det minste synes jeg at 3'ern er bedre en 2'ern men... :rolleyes:

    Pentium 4 2660MHz
    MSI 645 Combo (MS-6737)
    512MB DDR Ram 333MHz
    128MB DDR Radeon 9700 Pro
    Windows XP Pro w/ SP1:]
    MSI 16x DVD drive & DVD Burner
    2 x 200GB WDC Fluid 7200rpm 8MB cache;)
    Audigy 2 (24bit/EAX 4) 8o
    Cambridge Desktop Theater 5.1 Speakers:)

  • Quote

    Originally posted by TheBoss
    The første Matrix var nu bedst! Jeg kunne slet ikke tage efterfølger X( I det minste synes jeg at 3'ern er bedre en 2'ern men... :rolleyes:


    Amen igen da, lad nu være med at kigge på dem hver for sig. Så er det jo klart en vil være langt bedre end den anden. Glem nu ikke helheden for pokker da ! 8o


    Synes personligt det er skandaløst alt det folk bare smider ud om at 1'eren er bedste og 3 'eren er noget lort osv. De har jo alle deres stærke sider, men de er jo samtidig en film, ikke 3 film lavet hver for sig ...


    Gør i det samme med LOTR ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Amen, du kan jo ikke fyrer sådan noget af uden at begrunde det ... Ellers holder det ingen steder 8o


    he he ok, den sidste slåskamp der flyver de bare rundt hele tiden... og hva blev der af at flytte sig fra kugler, nej nej, nu sætter han bare hånden op og puf, de stoppe.. og hva med til sidst i 1'eren, der bevægere han sig monster hurtigt, men hovsa, det er lige væk i 2'eren og 3'eren, agenterne er åbenbart blevet langsommere :rolleyes: Det er min begrundelse ;) samt nogle flere ting gider ik sidde og skrive dem ;) ka heller ik huske dem lige nu :)

  • Quote

    Originally posted by learner


    he he ok, den sidste slåskamp der flyver de bare rundt hele tiden... og hva blev der af at flytte sig fra kugler, nej nej, nu sætter han bare hånden op og puf, de stoppe.. og hva med til sidst i 1'eren, der bevægere han sig monster hurtigt, men hovsa, det er lige væk i 2'eren og 3'eren, agenterne er åbenbart blevet langsommere :rolleyes: Det er min begrundelse ;) samt nogle flere ting gider ik sidde og skrive dem ;) ka heller ik huske dem lige nu :)


    EHM LEARNER?! I 1'eren hvor han undgår kuglerne (Scenen der også kaldes BulletTime) er han jo stadig i tvivl om han er "The One" og derfor "undgår" han dem uden at være klar over han er "The One"...


    I 2'eren er HAN JO "THE ONE".. 100% bekræftet af Oraklet og det hele, og der behøver han jo ikke "undgå dem" for han ved han bare kan stoppe dem..!!!




    Det du spørger/reklamere for, er egentlig som at sige hvorfor fanden Neo ikke bare legede superman i 1'eren istedet for at flyve med helikopter da de skulle redde Morpheus


    EDIT: Stavefejl? nej.. Taste-Fejl

  • [SIZE=4]MY COMMENT :[/SIZE]


    Jeg er mega Matrix-Fan, jeg har set 1'eren 40 gange elller sådan noget lign.


    The Matrix: Syntes den er virkelig go, Neo bliver "The One" og hele triologien begynder...


    The Matrix Reloaded: Vi får mere at vide om ZION, og ZION skal reddes.. Om den er fyldt med små ting som man BARE SKAL HAVE MED FØR MAN KOMMENTERE FILMEN.. F.eks scenen hvor Morpheus sidder i sin røde stol og snakker, får Neo en slags "flashback" hvor han ser vinduer på en bygning blive smeltet og ild kommer ud af dem!!!


    PRÆCIS som der sker med bygningen hvor man møder "The Arkitekt".. Så allerede der, var det bestemt af bygningen skulle ødelægges, altså en slags "kigge ind i fremtiden"...


    Også lige i starten af scenen hvor han kommer ind i "kamera-rummet hvor arkitekten er".. De små fjersyn, er PRÆCIS samme som dem man sker i 1'eren, hvor MR.Anderson er inde i forhørsrummet, lige hvor den scene starter kommer der også sådan nogle små fjernsyn bare zoomet ind i fjernsynet, i stedet for at zoome ud..




    Syntes virkelig The Wachowski Brothers har disket op for den vildeste historie.. og Den er så imponerende flot og masser af filosofier og myter blandet i 3 filmm.. er virkelig flot..


    Og hvis man har set "The matrix" , "The Matrix Reloaded", og "Matrix Revolutions", "Animatrix", Og spillet spillet "Enter The matrix"... får man virkelig den vildeste historie af dem alle...!!