KICK-ASS gaming computer!!!

  • Hej gutter,


    Så skal der fandme games, men problemet er, jeg skal lige have fået af vide hvad i syntes.


    Intel Core 2 Duo E8400 Wolfdale 3.0GHz - $209.99
    GIGABYTE GA-P35-DS4 Rev. 2.0 - $199.99
    Crucial Ballistix 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) - $60.99
    EVGA 8800GTX 768MB - $339
    Western Digital Caviar RE2 750GB 7200 RPM 16MB Cache SATA 3.0Gb/s Hard Drive - $189.99


    Hvis I kan komme med en bedre en, under 8.000kr så bliver jeg glad.


    Min skærm siger jeg har en:


    "Plug and Play-monitor på RADEON 9200 SERIES
    1024 x 768 (HØJ) - Middel (16 bit)"
    Jeg har vidst en 18". Måske ved du bedre:
    http://img171.imageshack.us/my.php?image=020516oc3.jpg


    Anyway jeg har en hel masser spørgsmål så som


    - Vil XP 32-bit kører fint med den overstående computer?
    - Kan i foreslå bedre?


    Og så en sidste ting, jeg ved virkelig ikke hvordan man sætter en computer sammen eller overclocker, men jeg har en fyr der måske kan hjælpe mig, eller så spørg jeg bare http://www.midtdata.dk eller et andet firma om de kan gøre det for en.

  • ja XP kan du fin køre, har os sadt sammen med en kammi og kigget efter en vild gamer pc, me jeg gav ham et 8800GT så sagde jeg at han sku vente til 9900serien kommer til sommer istedet for at gå ud og bruge en masse penge nu, og 9900serien blir DX11 hvor de korts som er nu kun er DX10.


    der er os snakket om at til sommer når DX11 så skulle alt hva der har med DX10 blir smidt a h til og blive forældret fra "the moment" men det tror jeg sku ik helt på, det bare sker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    ja XP kan du fin køre, har os sadt sammen med en kammi og kigget efter en vild gamer pc, me jeg gav ham et 8800GT så sagde jeg at han sku vente til 9900serien kommer til sommer istedet for at gå ud og bruge en masse penge nu, og 9900serien blir DX11 hvor de korts som er nu kun er DX10.


    der er os snakket om at til sommer når DX11 så skulle alt hva der har med DX10 blir smidt a h til og blive forældret fra "the moment" men det tror jeg sku ik helt på, det bare sker.


    DirectX 11, tsk tsk. Man kan ikke udvikle kort til en API, der ikke er udviklet endnu. Du skal ikke tro på alle nyheder der kommer 1. April, og ditto din kammerat.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    DirectX 11, tsk tsk. Man kan ikke udvikle kort til en API, der ikke er udviklet endnu. Du skal ikke tro på alle nyheder der kommer 1. April, og ditto din kammerat.


    Haha, det er satme en go' griner det der!
    Der er vidste en der er hoppet i med begge ben!


    :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Haha, det er satme en go' griner det der!
    Der er vidste en der er hoppet i med begge ben!


    :))


    nope det var så den 2 april, det indslag var smidt ind jeg så :T

  • 1. jeg ville tage et 8800gts 512 mb kort istedet.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • istedet for det grafikkort så yder 9800GTX mere og koster det samme.
    fint mb. men sørg lige for at det er bios opdateret så det kan snuppe en 45nm cpu.


    Skal du OC så skal du selv gøre det. hygge OC som det jeg gør mig i er ikke svært. det er simpel logik.

  • Nok mere en smagsag men jeg ville nok heller købe 3 x 250GB harddisk i stedet!!! En af plusserne - RAID opsætning - En anden - Hvis en af hardisken fucker up har du stadig to at falde tilbage på! Det er sku altid nederen at vente 30 dage på en ny hardisk.

  • Hm kan være lidt ligemeget at have en god computer når man har en dårlig skærm. Køb en ny god 22" skærm :9xo


    Samsung 226BW er der nogle der syntes er god. Kender den ikke, men til ca. 2000 kr er det jo ikke just en formue.