Her til aften har jeg lige modtaget denne mail.
Går stærkt ud fra den er fake....
Men kan da godt forstå at der måske er nogle som svare på sådan en mail også får hacked deres konto....
Men kan da godt forstå at der måske er nogle som svare på sådan en mail også får hacked deres konto....
Der er vidst folk som keder sig ..
Du skal ikke svare nej
Men ja nogen folk skal som nok hoppe på den. (svinderi)
lol, har også lige fået den mail
Julianne.marriot@gmail.com på vegne af WowGM@blizzard.org eller noget i den stil
Yeah right my ass...
Hehe, den lå også i min indbakke da jeg tjekkede mail jeg til morgen
Men jeg kan et eller andet sted godt forstå at nogle folk hopper i med begge ben, den mail virker jo umiddelbart ret troværdig af udseende og formulering når man lige kigger på den.
Personligt blev jeg dog ret hurtigt skeptisk da det var noget af en lang liste af oplysninger de forlangte, og da jeg så først så afsenderen så blev den slettet
Fik den os her til morgen..
Wow, jeg har også lige slettet den fra min inbox. Weird at der er så mange på tweak der har fået den
Modtog den også her til morges
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Wow, jeg har også lige slettet den fra min inbox. Weird at der er så mange på tweak der har fået den
Haha - ja meget weird. Jeg har også lige fået den og tak for at du skrev linket inde på min tråd.
Hold nu op med at tro på den gutter
Den har været i omløb mange mange gange. Der har endda været en måde man ku sende den rundt og der så stod at afsender var noreply@blizzard.com, hvilket er den rigtige måde.
Den drillede jeg vennerne med i tidernes morgen
Lidt lissom dengang man ku skrive:
/w ens-vens-navn (masse mellemrum) You are speaking to GameMaster (indsæt tilfældigt navn). It has come to our attention that you have been using 3rd party programs to gain superior power. You will be banned in a moment.
Og så stod det som om der var en GM som havde whispered Ret sjovt.
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
lol, har også lige fået den mail
Julianne.marriot@gmail.com på vegne af WowGM@blizzard.org eller noget i den stil
Yeah right my ass...
samme afsender her... men jeg tror da jeg liiiige vil sende mit kontonavn og min kode for en sikkerheds skyld mmmmmmmm neeeemli ja
QuoteOprindeligt indlæg af recruit
Altså no offence recruit, men.. Ser virkelig ingen grund til en tråd med det her - hvis folk er dumme nok til at svare på den, så fortjener de at blive røvrendt.
Hvad der hurtigt afslører det som værende forsøg på scam, er:
Return-Path: <jula.marriott@gmail.com>
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Happy^
Altså no offence recruit, men.. Ser virkelig ingen grund til en tråd med det her - hvis folk er dumme nok til at svare på den, så fortjener de at blive røvrendt.
Hvad der hurtigt afslører det som værende forsøg på scam, er:
Return-Path: <jula.marriott@gmail.com>
Ja det kan der være noget om. Men synes stadig at jeg ville lave tråden for at infomere andre omkring dette. Hvis man er ny inden for wow så tror jeg sku at der er mange som måske falder i. Og så kan man jo lige så godt advare om sådan mail.
selvom min wow account er inaktiv har jeg fået en for lang tid siden.. på min hotmail..
jeg har også haft WoW farmers etc addet min msn og spurgt om jeg ville sælge min account.. så jeg gætter på de ser ens msn fra WoW forums.
Også det første man kan se, at det er scam. Er at de spørg efter ens password
Og der står på mange af Blizzards sider, at en Blizzard ansat aldrig ville spørge efter ens password.
Oplevet et par stykker, som er hoppet i med begge ben