Druid balance. Hvornår?

  • Jeg vil godt vide hvornår I derude har ændret til balance talents? Altså hvis i har ændret til balance talents. Jeg har lige gjort det på min druid og den er lvl 40 så jeg har moonkin form.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Min drud specced balance i lvl 35 , og var det så indtil omkring 50. Feral ftw <3

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Var balance helt fra starten and still going. Status: 70 and full epic.


    Evt tjek armory efter:
    Char: Bubbibjørn
    Server: Arathor

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Feral til mangle også omen of clarity efterfølgende , hurtigste måde og komme til 70 på

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jaiz
    Feral til mangle også omen of clarity efterfølgende , hurtigste måde og komme til 70 på


    Bubbi blev 70 efter 14 dage played, ved godt det kan gøres hurtigere med guides. Men taget i betragtning af det kun er min anden 70 er det da ret hurtigt. Så nej feral behøves ikke være den hurtigeste.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Bubbi blev 70 efter 14 dage played, ved godt det kan gøres hurtigere med guides. Men taget i betragtning af det kun er min anden 70 er det da ret hurtigt. Så nej feral behøves ikke være den hurtigeste.


    Nu ved du jo ikke hvor hurtigt du havde gjort det som feral :T

  • Moonkin druids er bare så LOL.. jeg mener Feral druids vs min Rogue er semi svært..
    Men moonkin er bare så latterlig nemt... Resto druids der ka finde udaf at spille og har
    rette pvp spec er bare en plain pain..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af equeone
    Moonkin druids er bare så LOL.. jeg mener Feral druids vs min Rogue er semi svært..
    Men moonkin er bare så latterlig nemt... Resto druids der ka finde udaf at spille og har
    rette pvp spec er bare en plain pain..


    Folk der ikke aner hvad vi snakker om er bare så lol!
    Hvor kom PvP ind i billedet?


    Og ja, min boomkin ville sagtens kunne nuke din rogue i en 1v1, og i en 5v5 ville du ikke ane hvad der ramte dig.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Folk der ikke aner hvad vi snakker om er bare så lol!
    Hvor kom PvP ind i billedet?


    Og ja, min boomkin ville sagtens kunne nuke din rogue i en 1v1, og i en 5v5 ville du ikke ane hvad der ramte dig.


    ROFL!!! du kommer bare lille ven.. så lad os se dine moonfire spamming skillz.. rofl..
    Moonkin = noobs face it.. kig efter hvormange high ratede moonkins der er... haha
    Skal vi også begynde på om din far ka nakke min eller hva?? siger min mening og så
    blev den lille dreng ked af det... nåhhh for synd.. Havde jeg vidst at folk var så nærtagende
    så havde jeg formuleret mig på en anden måde.. men nu er det jo ligefrem blevet sjov..
    men spil du bare din noobkin.. og så tjek lige den video med den druid der har moonfire på
    alle sine knapper i action bar 1 og ikke bruger andet.. ohh yeah moonkin kræver skill.. haha


    og Bubbibjørn skal nok lige komme over de 1500 rating som er standard for et ny startet team og
    måske også få lidt mere end 220 resi... utroligt jeg tjekkede lige din Bubbibjørn (som jeg desuden
    regner med du har navngivet efter din yndlings tegnefilm eller sådan noget) Og når du snakker om ham herinde lyder han som den sygeste toon.. og ikke en moonfire spamming noob med 1495 rating, 6k kills og lidt Kz gear.. ROFL Bubbibjørn!! DAMN SELF PWNED!! nåhh ja og btw inden
    jeg ikke ved hva der ramte mig i 5v5.. var det så ikke en ide af du fik et 5v5 team først??? :P


    Selv i Pve ser man ikke mange moonkin, hvorfor?? for de sutter røv iforhold til en feral dps/OT
    eller en resto med deres raid healing treeform.. spec balance, og jeg spør hvorfor?? Det er 100% det mest weak talent tree hvis du vil lave endgame pve eller pvp.. SÅ balance hvornår?? aldrig spec feral..


  • Det første gider jeg ikke kommentere på, men det sidste er nok den største omgang elitist lort jeg har set på det her forum


    Du skulle seriøst overveje dine holdninger og den måde du formulerer dig på.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...


  • Og hvis du så tjekkede 2v2 holdet ville du se jeg booster alt'r. :roller:
    De andre på holdet skifter ud konstant og har kun grøn gear.
    Og er ikke i 5v5 team da vi lige har solgt det, god måde at tjene penge på. Og da søndag er den bedst tænkelige dag til udskejelser af denne art, da det er denne dag hvorpå flest er online og muligheden for deltagelse er størst, så kæmper holdet her da vi nemmest kan højne vores rating og derved sælge holdet igen igen.


    Og så snakker du om at være top dps i endgame, det er tydeligt en der ikke aner hvad en support class er. Men kom du bare tilbage når du har læst lidt på det, evt tjek http://www.wowwiki.com og læs lidt om hvad de forskellige classes/specs er til, for det er tydeligt du ikke aner det.


    Forresten, her er lidt UPPERCASE bogstaver samt lidt ...... og ,,,,,, for åbenbart mangler dit tastatur dem, for din tegnsætning har set bedre dage.


    Og med hensyn til navnet, ja da jeg blev begavet med fortrinsret for bæstets navn valgt jeg et som ville få folk til at tænke ringe af char'n så den ville være undervurderet i PvP, på denne måde har jeg "the benefit of the doubt".


    P.S. Hvis du tror moonkins kun spammer moonfire, så har du vist aldrig mødt en moonkin men bare en noobkin.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Selvfølgelig ved han ikke hvad en support class er, han er jo rouge. Den class der kræver flest buffs fra dens party for at være på højde med andre, men ikke selv bringer noget som helst andet en damage.


    Og han går vel ud fra at balance pvp = http://youtube.com/watch?v=Z9G0PCEGNdU

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • hahaha!!! hvor er det dejligt med lidt flaming.. Det flot af du booster dine venner..
    Men tbh burde du booste digselv.. Dit gear er jo ikke ligefrem imba på nogen måde.. og
    ka godt li du tar penge for at booste og deres team er under hva der er normalt for et ny startet team. Hehe du er vel nok en super booster :)


    Ahh yeah det er dejligt at være rogue, nul buffs.. og ja det er da klart at i support nabs græder lidt for i ka ikke lave dps.. mens rogue altid ligger i toppen. Men had ik mig for det.. had blizzard..


    Jeg siger min mening ang moonkin druids og i begynder at græde snot.. Freedom of speech ftw!
    ellers ban mig hvis i ligger og tuder jer selv i søvn.. Og ja dit navn bubbibjørn får dig til at lyde
    som en 12 årig dreng og du gir den det navn så den er undervurderet i PvP.. Hey tjek dit show op,
    du er undervurderet og med rette for dit gear er crap mate..


    SÅ drop dit barne pis med "jeg ka bare nakke dig i 1v1 eller 5v5.. Du er et lille barn der
    spiller noobkin med kara gear og 6k kills så NEJ du ka ikke.. Og held og lykke i KZ btw..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL
    Selvfølgelig ved han ikke hvad en support class er, han er jo rouge. Den class der kræver flest buffs fra dens party for at være på højde med andre, men ikke selv bringer noget som helst andet en damage.


    Og han går vel ud fra at balance pvp = http://youtube.com/watch?v=Z9G0PCEGNdU


    Ahh yeah forresten det staves rogue.. ikke rouge.. man skal da lære børn alt nu til dages og gi
    dem hva de vil ha hvis de blir ved med at plage.. Så lærte du også noget nyt idag homie..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af equeone


    Ahh yeah forresten det staves rogue.. ikke rouge.. man skal da lære børn alt nu til dages og gi
    dem hva de vil ha hvis de blir ved med at plage.. Så lærte du også noget nyt idag homie..



    undskyld jeg lige afbryder her.. men jeg syns nu det er så sjovt at se folk diskutere hvem der owner mest i WoW og pvp.


    men jeg kan ikke undgå at se at du virkelig viser den modne side af dig Equeone..
    For det første tror jeg ikke du skal komme for godt i gang med stavefejl osv.. for så vidt jeg ved hedder det Dags og ikke dages, og der mangler vist nogle ,,,, og ... som tidligere nævnt før mange af dine sætninger giver menning.
    Din tidligere post med denne quote : hvor er det dejligt med at flaming. giver da ikke megen mening.
    for at være en udefra så syns jeg nu det er dig der piver mest og prøver at forsvare dig vildt meget med at sige at rogues er de bedste bla bla bla...



    sorry kunne ikke lade vær. :cheers: :cheers:


    og igen.. Hva sker der lige for 4 posts i træk?? :9xo :9xo

  • Jeg er selv rogue, med omkring 480 Res, og jeg hader virkelig at møde Boomkins, hvis de kan spille, meget lettere at tage en feral druid.


    Da jeg spillede seriøst PVP Arena, var rating på 2300+ og der var altså MANGE boomkins! der bare var semi healers, men de er fandme pain in the ass!


    Så lad være med at flame balance druids, for der er nogle skilled der ude, og de er fandme ikke easy to kill! :9xo

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • haha ja jeg ved ikke helt hva der sker med mine 4 posts i træk lol.. My bad..
    Jeg syntes det er for sjovt at det her er blevet kørt så meget op.
    Jeg har ALDRIG sagt at rogues er de bedste eller noget i den retning..
    Det eneste jeg har sagt at jeg syntes moonkin druids er et af de dårligeste specs
    ingame.. Jeg siger det og blir flamet af en eller anden lille knægt som jeg
    åbenbart gør ked af det men min kommentar... buhhuu..
    Så man ka altså ikke sige sin mening herinde uden at der kommer en lille
    unge og begynder på jeg ka banke dig og sådan noget pis..
    Tbh er den eneste grund til at jeg tjekker tilbage er at det faktisk morer mig..
    Snak om nærtagende.. Ka godt være at der findes noobkin med skillz derude,
    men jeg er ikke løbet ind i nogen siden jeg startede på Betaen for over 3 år siden nu..


    Og det tar da heller ikke længere end at åbne armory og slå bubbibarnet op for at se at
    han ihvertfald ikke er en af dem..


    Skal jeg sætte ,,, og ... så i fatter hva jeg skriver eller er det bare ordkløveri i skrivende form??


  • det laveste er nok at begynde at flame igen, og begynde at kalde folk børn..
    Jeg vil sige ser man på alt det der bliver diskuteret i wow så er det sådan noget her.. folk er altid bedre end hinanden.. :)
    men hvis du ikke kan lide det spec som han syns han owner med, so be it.. den er ikke meget længere :)