Valg af bærbar

  • Hejsa Tweak


    Jeg har besluttet mig for, at investere i en bærbar pc, men da jeg ikke har specielt meget forstand på pc'er og hardware, ville jeg bede om jeres hjælp. Det skal være en god computer til omkring de 8000 kr. Den skal primært benyttes til gaming(WoW og cs), se film og høre musik så god plads på harddisken. Skærmen skal helst være på cirka 17", men det er ikke et must. Og mit sidste krav er at processoren skal være en Intel Core 2.
    Er der nogen forslag?


    Godnat

  • Kan også varmt anbefale Zepto. Køber selv til sommer. Var lige inde og kigge på deres hjemmeside, og det lykkeds mig at få lavet denne:


    Konfiguration
    14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W
    4096MB (2x2048) DDR2 667/PC5300 SODIMM "Kræver Vista 64bit for fuld udnyttelse"
    Microsoft® Windows® Vista Home Basic 64bit - DK + Office Ready
    DK tastatur layout, Hvid
    NVIDIA® Geforce 8600M GT
    Miljøafgift
    Manual 6024/6224/6324
    Onlinerabat 6324W
    Intel® Core™ 2 Duo-processor T8300 (2,40 GHz)
    320GB 5400rpm SATA Harddisk
    6 Cell batteri til 6X24 / 6X25
    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
    DVD-RW / CD-RW


    Det er en Znote 6324W og den koster KR 8.299,00 INKL. moms

  • Uanset hvad du køber så kan jeg kun anbefale at holde dig fra acer.
    Sidder selv med en acer i hånden. Den er robust og rimelig for pengene, men når det gælder temperaturen har de det med at blive for varme. Foruden bærebare oftes er ringe til at spille på mener jeg at acers bærbare har en tendens til at blive en del varmere (kan godt være det bare er i mit tilfælde) Hvis du har en bærbar med samme kvalifikationer som en stationær så er den stationære til hver en tid at foretrække... medmindre du skal kunne spille CS og WOW på farten så skaf dig en stationer (som desuden er 2-3000 kr billigere)

  • bare vær sikker på du ikk køber en der larmer, det vil du fortryde voldsomt, fik selv engang købt en acer der lød som ebn V8'er når den kølede hvilket var hele tiden, der er heldigvis ikk så mange bærbare der larmer mere på markedet, men vær opmærksom på det, de kan blive for billige hvilket betyder at de jo har måttet spare et eller andet sted.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    bare vær sikker på du ikk køber en der larmer, det vil du fortryde voldsomt, fik selv engang købt en acer der lød som ebn V8'er når den kølede hvilket var hele tiden, der er heldigvis ikk så mange bærbare der larmer mere på markedet, men vær opmærksom på det, de kan blive for billige hvilket betyder at de jo har måttet spare et eller andet sted.


    En V8'er haha, den vil jeg gerne have :P



    (Den skulle lige ud, så sorry for :offtopic: )

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.