nogen der har købt GT5 Prologue ?

• jeg har lige fået det ind af døren idag, og må sige jeg blev lidt skuffet over det, godt nok go kvalitet og det, men syntes ikke man kan halvt så meget som man kunne i gt4. men har læst er gt5 pro kun er det halve af spillet og derfor den lave pris, den der kan bekrafte det ?

• Det ligger vel også i navnet, at det ikke er hele spillet ;)

Men modtog det iøvrigt selv her forleden.

Har aldrig spillet de foregående versioner, men har ofte hørt meget positivt omkring dem, så tænkte jeg ville tjekke det ud.

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det ligger vel også i navnet, at det ikke er hele spillet ;)

Men modtog det iøvrigt selv her forleden.

Har aldrig spillet de foregående versioner, men har ofte hørt meget positivt omkring dem, så tænkte jeg ville tjekke det ud.

syntes det er plat man ikke kan tune sine biler, i den her vision :S

• Jo, det kan du godt, du skal bare gennemføre A, så kan du tune dine biler inden løbene... Desuden kommer der en S klasse når du gennemfører A. Jeg vil give dig ret i at man ikke kan ligeså meget, derfor det kun er en prolog(Stavehat) Resten, eller hele spillet kommer om godt et års tid, så bare kom i gang med at spille på nettet, så får du røv af min F40 :))

Oprindeligt indlæg af keand
    Jo, det kan du godt, du skal bare gennemføre A, så kan du tune dine biler inden løbene... Desuden kommer der en S klasse når du gennemfører A. Jeg vil give dig ret i at man ikke kan ligeså meget, derfor det kun er en prolog(Stavehat) Resten, eller hele spillet kommer om godt et års tid, så bare kom i gang med at spille på nettet, så får du røv af min F40 :))

ok, så er det da lidt ved det af ligevel. er snart færdig med c nu her.. skrive lige til dig når jeg har a så skal jeg nok smadre dig

• Forstår ikke hvorfor i bruger penge på Prologue når det færdige spil, snart kommer.. :boxed:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Har ikke lige tjekket op på det, men hvornår skulle den udkomme?

Kan ikke huske datoen, men mener det først er i 09... men måske mig der husker forkert...