Tak Ritt !!!
Jeg glæder mig til at flytte ind i det nye hus!
Og jeg går 110% ind for Ungdomshuset.
Tak Ritt !!!
QuoteOprindeligt indlæg af Raller
Tak Ritt !!!
Synd at dine forældre ikke magter at opdrage dig..
QuoteOprindeligt indlæg af TheOriginalTB
ROFL!!!!!
Uhh du går til den
Men kan faktisk ikke være meget mere enig
Hvad bliver det næste ? ... At vi bygger en moské til Bin Laden ?
Fandens til møgunger de skulle have en gang prygl. Et øje for et øje og en tand for en tand ... lad os give dem en omgang de sent glemmer
Social-kammeraterne skulle fandme også lukkes inde på en mental-klinik efter det selvmål
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvad bliver det næste ? ... At vi bygger en moské til Bin Laden ?
Fandens til møgunger de skulle have en gang prygl. Et øje for et øje og en tand for en tand ... lad os give dem en omgang de sent glemmer
Social-kammeraterne skulle fandme også lukkes inde på en mental-klinik efter det selvmål
Det er jeg så ikke enig i de skulle. Hvad vil du hellere ha i gaderne for at undgå barrikader og bål og brand? Millitær køretøjer og vandkanoner måske? De unger skal bare på opdragelsesanstalt.
Giv dem til mig og jeg gir dem hårdt arb og de kan tjene mere end i bilka hvis de går til den. Men det er de skam ikke interesserei for de blir forsørget af deres forældre der er akademikere og skolelærer. De vil sgu ikke arb de vil hellere gå med bukserne nede om røven og ha huller med ringe i hele hovedet og så kalder de det for subkultur. ARBEJDE for føden skulle de ha skulle de.
de skulle ikke have en skid de møgunger. jo måske et ungdomshus på en eller anden ø hvor de ikke kan genere nogen. bare det ikke er livø
Nu har jeg venner som er derinde fra ... Og jeg vil ikke kalde dem møgunger. Hvorfor har i alle så meget imod at man klager (på en anden måde måske .. heh) over at et hus de har hygget sig, været sammen, fundet venner, levet i og meget mere bliver rivet ned? Hvad med dem som ikke har andre steder at gå hen?
Jeg går også ind for ungdomshuset. Selvom jeg aldrig vil komme der selv. Mine venner har nærmest boet i det hus.. Det har været deres hjem. Det er ikke alle som går og smider med sten!
QuoteOprindeligt indlæg af Spixe
Nu har jeg venner som er derinde fra ... Og jeg vil ikke kalde dem møgunger. Hvorfor har i alle så meget imod at man klager (på en anden måde måske .. heh) over at et hus de har hygget sig, været sammen, fundet venner, levet i og meget mere bliver rivet ned? Hvad med dem som ikke har andre steder at gå hen?
Jeg går også ind for ungdomshuset. Selvom jeg aldrig vil komme der selv. Mine venner har nærmest boet i det hus.. Det har været deres hjem. Det er ikke alle som går og smider med sten!
det giver dem ingen ret til at ødelægge så meget bare fordi de har livet i det...
og nej ikke alle ødelægger, men det er heller ikke dem vi omtaler her, men mere dem der laver ballade..
QuoteOprindeligt indlæg af Dumpen
det giver dem ingen ret til at ødelægge så meget bare fordi de har livet i det...
og nej ikke alle ødelægger, men det er heller ikke dem vi omtaler her, men mere dem der laver ballade..
Og hvad så med dem som kommer i huset og ikke laver ballade?
Ahahaha, skægt. Må jeg låne dine så?
Det nu en dejlig opdragelse jeg har fået. Jeg klager ikke.
Også har jeg en fritidsbeskæftigelse der hedder at gå i byen og være sammen med mine venner og høre musik og snakke om alt muligt
og ha´det virkelig skægt. I f.eks Ungdomshuset.
Det bare ærgeligt at der findes typer som dine, for damn i er kedelige. haha.. ( jeg kan spå )
giv staten aktiv dødshjælp.
Så skal de lade vær med at rende med dem der gør på den måde blir de anholdt af politiet. Problemet er når de render 100 sammen og de 10 smider med sten så ser man på hele klyngen. Selvjustits du gamle det virker. de der kaster med sten skal iburet skal de.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Raller
Ahahaha, skægt. Må jeg låne dine så?
Det nu en dejlig opdragelse jeg har fået. Jeg klager ikke.
Også har jeg en fritidsbeskæftigelse der hedder at gå i byen og være sammen med mine venner og høre musik og snakke om alt muligt
og ha´det virkelig skægt. I f.eks Ungdomshuset.
Det bare ærgeligt at der findes typer som dine, for damn i er kedelige. haha.. ( jeg kan spå )
giv staten aktiv dødshjælp.
Hvor arb du? Har du overhodet et arb. Du er omkring 19 kan jeg se. Nu handler livet om lidt mere en at gå i byen og hører musik. Det kan man gøre andre steder end i et ungdomshus financeret af borger som mig. Og jeg vil hvertfald ikke finde mig at betale til en flok bøller der laver ballade når de ikke får deres vilje. Det er muligt du kan opfører dig ordentligt men nogle af dine såkaldte venner kan ikke og de skal bare ind i buret hvis de smadre ruder tænder ild eller kaster med brosten. Den er ikke længere.
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Hvor arb du? Har du overhodet et arb. Du er omkring 19 kan jeg se. Nu handler livet om lidt mere en at gå i byen og hører musik. Det kan man gøre andre steder end i et ungdomshus financeret af borger som mig. Og jeg vil hvertfald ikke finde mig at betale til en flok bøller der laver ballade når de ikke får deres vilje. Det er muligt du kan opfører dig ordentligt men nogle af dine såkaldte venner kan ikke og de skal bare ind i buret hvis de smadre ruder tænder ild eller kaster med brosten. Den er ikke længere.
Financeret af borgerere .. Ja. Hvor mange borgere er vi som har arbejde? Hvor meget forskel gør et hus? Et hus for at de unge kan have det sjovt med vennerne og hygge sig? Balladen er jo ikke ligefrem mindre efter huset forsvandt, vel? Det kan godt være at dem som smider med brosten og alt det der skal bures inde, men lad dog de andre hygge sig så.
Hvis den her tråd skal have lov til at leve, så vil jeg ikke se et eneste personrettet indlæg der indeholder nogen form for mudderkast! Det kan godt ske, at I er uenige og alt muligt, men derfor skal I stadig holde en ordentlig tone.
Skulle nogen have problemer med at finde ud af det, må I jo få lidt hjælp til at forstå hvor grænsen går.
De må finde nogle andre venner der ikke laver ballade eller komme et andet sted
Bare fordi man ikke laver ballade så er man jo stadig en del af det ungdomshus da man kommer der og måske kender nogle venner der laver ballade. Så man kan ikke bare afskrive sit ansvar og sige "Jeg laver ikke ballade, så jeg har ikke noget med det at gøre."
Jeg vil også have et hus stillet til rådighed når andre må - :hb:
JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL´......
QuoteOprindeligt indlæg af Dumpen
De må finde nogle andre venner der ikke laver ballade eller komme et andet sted
Bare fordi man ikke laver ballade så er man jo stadig en del af det ungdomshus da man kommer der og måske kender nogle venner der laver ballade. Så man kan ikke bare afskrive sit ansvar og sige "Jeg laver ikke ballade, så jeg har ikke noget med det at gøre."
Bare fordi dele af den danske befolkning er kriminelle, og du muligvis kender en der engang stjal et tyggegummi, gør det jo heller ikke dig til kriminel. Er hundrede procent enig i, at det er synd at nogle ikke kan administrerer at opfører sig ordenligt. Men dem der er ordentlige, skal ikke bøde for de andres synder.
De skulle tage sig selv lidt i nakken og sætte en stopper for de problemer som har været der. Det er jo hvad man vil gøre hvis det er vigtigt nok for en, og man har nogle nosser.
Det hjælper ikke man at står ude på sidelinien og piver for så bliver tingene ødelagt af ballademagere hvis man ikke sætte sin fod ned. Sådan er livet, så folk må jo gøre noget ved det eller holde kæft
QuoteOprindeligt indlæg af Zjapper
Bare fordi dele af den danske befolkning er kriminelle, og du muligvis kender en der engang stjal et tyggegummi, gør det jo heller ikke dig til kriminel. Er hundrede procent enig i, at det er synd at nogle ikke kan administrerer at opfører sig ordenligt. Men dem der er ordentlige, skal ikke bøde for de andres synder.
You've been living in a dream world, Neo ... Vågn op og lugt til bønnerne
Financeret af borgerere .. Ja. Hvor mange borgere er vi som har arbejde? Hvor meget forskel gør et hus? Et hus for at de unge kan have det sjovt med vennerne og hygge sig? Balladen er jo ikke ligefrem mindre efter huset forsvandt, vel? Det kan godt være at dem som smider med brosten og alt det der skal bures inde, men lad dog de andre hygge sig så.
Altså du går ind for at give dem et hus for så er der fred? Bare give efter.
Mht til om det bare er et hus på skatteborgernes regning jamen så giv mig et hus hvor jeg og mine kammiér kan drikke øl samle computere og ha det sjovt. Det er da bare iorden med det argument.
Det får vi aldrig igennem men vi går ikke hen og smadre biler og ruderne hos Mc.donald´s af den grund.
Har Rotte? Hvor er vi enige i det du skriver der.