Opfordring til tweak.dk..

• Hey!

Er en ivrig læser på flatpanels.dk - Der har nogle af brugerne lavet små "mini-reviews" af skærme, hvor de selv tager billeder, finder info, skriver osv.

Var det ikke en mulighed for os på tweak, altså ikke kun skærme, men alt slags hardware. Det behøver jo ikke at være flere sider, men bare sådan kort om hvordan produktet er osv.

Nu kommer der en Dell 22" ind af døren hos mig idag, og den kunne jeg da godt tænke mig at skrive lidt om, da det er en forholdsvis ny skærm, som der ikke er mange der har endnu.

Bare lige en opfordring. :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().

Oprindeligt indlæg af Pinky
    Vi modtager MEGET gerne mini tests af hardware. Du kan sende til webmaster@tweak.dk.

Og andre er da også mere end velkommen til at lave mini tests af deres nye hardware som andre kan få gavn af at læse.

Det var jo det jeg tænkte.
    På flatpanels.dk har de sådan en lille boks ude i siden, sådan så det ikke fylder særlig meget, hvor de får webmasteren til at lægge deres anmeldelser ind. Selvfølgelig skal jer på teamet, læse det igennem før det kommer på, så det ikke går op i hat og briller.

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Gæsteanmeldelser bruger hwt.dk og amnge andre allerede, så why not

• En seperat kategori til det her i forummet ku jeg godt se det gode i ihvertfald :)

Men hvis ikke du har set det så søger Tweak.dk jo flere testere da vi pt har ret meget at lave, så du kunne jo lave et seriøst review ud af den skærm og sende det som en ansøgning hvis du da opfylder kravene? :D

Så vidt jeg ved er jeg den nyeste tester på siden, og indtil videre har jeg haft det rigtig rigtig sjovt med det, så det kan bestemt anbefales hvis man har lidt tid til det osv.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det synes jeg er en brand god ide! :) Jeg har også selv tænkt på det flere gange.

Jeg skulle gerne få et mobo og en ny HD i dag. Hvis jeg får tid havde jeg tænte mig at skrive lidt om det i Brugerguider & -artikler. Vil tro det er der sådan noget skal ligge?

* 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    En seperat kategori til det her i forummet ku jeg godt se det gode i ihvertfald :)

Men hvis ikke du har set det så søger Tweak.dk jo flere testere da vi pt har ret meget at lave, så du kunne jo lave et seriøst review ud af den skærm og sende det som en ansøgning hvis du da opfylder kravene? :D

Så vidt jeg ved er jeg den nyeste tester på siden, og indtil videre har jeg haft det rigtig rigtig sjovt med det, så det kan bestemt anbefales hvis man har lidt tid til det osv.

Ville gerne, men synes ikke at jeg har tiden til det. Det tager jo tid at lave større reviews.

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Exxon

Ville gerne, men synes ikke at jeg har tiden til det. Det tager jo tid at lave større reviews.

Ja det rigtigt:)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Exxon

Du har normalt 2-3 uger fra modtagelse til testen skal være færdig - og hvis du kun tager en ting til test af gangen så er det til at overskue.

Det er mere hvis man bliver lidt for ivrig og tager mange ting hjem til test at det kan blive lidt presset.

Du bestemmer jo selv hvor meget og hvor lidt du vil teste - der er ikke noget krav om at du SKAL opfylde en bestemt kvote. Hvis du har nogen spørgsmål kan du sende mig en PM eller fange mig på MSN :)

Mvh Stubkier

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Ja det rigtigt:)

Skriv det over længere tid.. Skriv et par text-blokke om dagen - det tager max 10-15 minutter.
    Min seneste artikel som kunne minde om en bruger-artikel, er denne: http://www.tweakup.dk/article/1378/dk/

Fritlagde et par billeder pr. dag. Skrev om ét afsnit pr. dag. Testede én dag. Skrev om testen næste dag.

Så længde det ikke er et super-nyt produkt man skal anmelde, hvor man er under tidspres, så kan man gøre som jeg har beskrevet ovenfor.

• Dine billeder er forresten super godt fritlagt.. Hvordan har du gjort det så godt? Et specielt program eller?

Oprindeligt indlæg af Pinky
    Ved bruger tests behøver billederne ikke at være fritlagte.

back on track

Nu er de test jeg laver heller ikke ligefrem brugertest :)

Men ja, back to topic

• jeg kan så godt se problemet i de mini tests folk kan indsende. Hva nu hvis en person osm har midnre forstand på ahrdware tester eks en skærm som er go men han ikk kan finde ud af at indstille den osv, og han så kalder det en gang lort?

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    jeg kan så godt se problemet i de mini tests folk kan indsende. Hva nu hvis en person osm har midnre forstand på ahrdware tester eks en skærm som er go men han ikk kan finde ud af at indstille den osv, og han så kalder det en gang lort?

Det vil jo være hans oplevelse af skærmen? Det skam man jo altid tænke på med sådan en test. Kan ikke se at det er et "problem".

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    jeg kan så godt se problemet i de mini tests folk kan indsende. Hva nu hvis en person osm har midnre forstand på ahrdware tester eks en skærm som er go men han ikk kan finde ud af at indstille den osv, og han så kalder det en gang lort?

Kan en hver tumpe jo gøre på nettet, man må som læser jo være lidt kritisk... :D