En bombert!

  • Hvad synes i om den her:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article987753.ece
    Jeg har stemt nej. For det synes jeg ikke det skal men han skal holde en god lang tænkepause. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • syntes bestemt det skal koste hans job, han har en stilling hvor jeg bestemt ikke mener man kan tillade sig sådanne ting, hun er et BARN.. !! og mener ikke at han som voksen mand med en sådan stilling kan representere noget som helst godt, hvis han gør det bliver det pludselig okai og gøre det og det mener jeg ikke det er da hun er et BARN og han er voksen.


    ja hun er over den kriminelle lav alder meeen syntes ikke at det gør det okai for voksne og "udnytte" en pige på den alder hendes tankegang svare jo langt fra til hans.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    syntes bestemt det skal koste hans job, han har en stilling hvor jeg bestemt ikke mener man kan tillade sig sådanne ting, hun er et BARN.. !! og mener ikke at han som voksen mand med en sådan stilling kan representere noget som helst godt, hvis han gør det bliver det pludselig okai og gøre det og det mener jeg ikke det er da hun er et BARN og han er voksen.


    ja hun er over den kriminelle lav alder meeen syntes ikke at det gør det okai for voksne og "udnytte" en pige på den alder hendes tankegang svare jo langt fra til hans.


    Hvordan er det lige du definere et BARN?

  • Tja alt efter hvad tøsen slynger ud af kæften så kan han straffes med fængsel i op til 4 år.


    "Straffeloven beskytter dig også mod at blive 'forført' af en betydeligt ældre person end dig, efter du er blevet 15 år, og indtil du juridisk set bliver voksen, dvs. fylder 18 år. Hvis en sådan person groft misbruger sin alder og erfaring til at 'forføre' dig - og dermed have samleje med dig - kan vedkommende straffes med 'fængsel indtil fire år'."


    Om jeg mener at han burde være færdig i politik fordi han har været under dynen med en teenager ? Ja, hvis det er ulovligt og manden dømmes for det. Ellers ikke.


    Hvis folk har et problem med den seksuelle lavalder, så må den jo blive sat op. Vi kunne jo hæve "kørekort-alderen", "sex-alderen", "alkohol-alderen" & "stemmerets-alderen" til 21. Så skulle den skid vist være slået :))


  • Vi er enige. Efter hvad jeg kan tyde er det fuldstændig frivilligt at tøsen har "hygget" sig med ham.
    Havde det nu været en kvinde på 41 år imod en mand på 60 år havde ikke en kæft sagt noget til det. Men selvom det er blevet 2008 skal sindende nok komme i kog. :roller:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    syntes bestemt det skal koste hans job, han har en stilling hvor jeg bestemt ikke mener man kan tillade sig sådanne ting, hun er et BARN.. !! og mener ikke at han som voksen mand med en sådan stilling kan representere noget som helst godt, hvis han gør det bliver det pludselig okai og gøre det og det mener jeg ikke det er da hun er et BARN og han er voksen.


    ja hun er over den kriminelle lav alder meeen syntes ikke at det gør det okai for voksne og "udnytte" en pige på den alder hendes tankegang svare jo langt fra til hans.


    Hvor står der han har udnyttet hende. Jeg har læst flere artikler om den historie. Kan ikke se det nogen steder. Hvis det er tvang skal han sgu i buret men det står der ingen steder. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Vi er enige. Efter hvad jeg kan tyde er det fuldstændig frivilligt at tøsen har "hygget" sig med ham.
    Havde det nu været en kvinde på 41 år imod en mand på 60 år havde ikke en kæft sagt noget til det. Men selvom det er blevet 2008 skal sindende nok komme i kog. :roller:


    Jamen hvis de begge er med på det og det ikke er ulovligt, så kan jeg nu ikke se problemet.


    Da min kusine var 18 havde hun en kæreste der var midt i 30´erne. Syntes godt nok det var lidt skummelt, men så længe de er glade og det er lovligt så er der jo ingen problemer.


    Det er måske lidt trist at det lige skulle være en politiker, en offentlig person, som skulle dyppe snablen i ungdommens kilde (hihi :))) - men hvordan ville vi andre have det med at blive fyret fordi vi havde moret os lidt i byen i weekenden ? :crazyeyes:


    Hvis han politiker-manden vil træde tilbage for at "redde ansigt" (som jeg aldrig har fattet) så ham om det. Hvis folk lader være med at stemme på ham pga. denne episode, så er de sgu snæversynet. Vi stemmer FORHÅBENLIGT på politikere pga. det arbejde de laver ... og ikke fordi de spiller banjo i deres fritid ... :crazyeyes:


  • Igen enig! Helt enig! :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • Det er sku ikke groft at være sammen med en yuppie efter en gæste forelæsning. Den paragraf er også kendt som "lærerparagraffen", da man som lærer har et forhold til eleven gennem længere tid og derved kan forføre en yngere person betydeligt lettere. Der noget helt galt i DK hvis han bliver dømt efter den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar


    Det er sku ikke groft at være sammen med en yuppie efter en gæste forelæsning. Den paragraf er også kendt som "lærerparagraffen", da man som lærer har et forhold til eleven gennem længere tid og derved kan forføre en yngere person betydeligt lettere. Der noget helt galt i DK hvis han bliver dømt efter den.


    Blir han heller ikke, og jeg er helt sikker på det ikke er pigen der har lækket historien. Sikkert en af hans nærmeste konkurrenter til hans MF plads. Politik er pilrådden. X( Der er ingen venner der.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Nu er der jo ikke nogen der ved hvordan pigen så ud, og hun havde måske løjet sig noget ældre. Det kan fannerme være svært at bedømme en piges alder når krigsmalingen er lagt. Jeg har før taget en 38 årig for at være 22. og det er noget af et fejlskud. af og til kan man også tage en 15 årig for at være 24-25 og så havde der ikke været noget problem efter min mening.
    Så ud over at han er social kammerat har jeg ikke noget imod manden. han har da i det mindste bevist sit værd ved at stille sig op og siga ja det var mig, det beklager jeg. Det er da langt mere end så mange andre tør.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Nu er der jo ikke nogen der ved hvordan pigen så ud, og hun havde måske løjet sig noget ældre. Det kan fannerme være svært at bedømme en piges alder når krigsmalingen er lagt. Jeg har før taget en 38 årig for at være 22. og det er noget af et fejlskud. af og til kan man også tage en 15 årig for at være 24-25 og så havde der ikke været noget problem efter min mening.
    Så ud over at han er social kammerat har jeg ikke noget imod manden. han har da i det mindste bevist sit værd ved at stille sig op og siga ja det var mig, det beklager jeg. Det er da langt mere end så mange andre tør.


    Jeg kan kun erklære mig HELT enig i det der, det er fandme ikke til at sige hvor gammel en pige er nu til dags.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tha Priest


    Jeg kan kun erklære mig HELT enig i det der, det er fandme ikke til at sige hvor gammel en pige er nu til dags.


    Er også helt enig med jer.


    Det er da altid noget at han tør stå frem og sige at han har dummet sige, i modsætning til en vis Hr. Clinton.

  • Ved ikke helt hvad jeg synes straffen bør være på længere sigt. Men på kort sigt vil jeg da sige det er en RIGTIG god idé at holde en pause fra jobbet i Folketinget.


    I mine øjne må det bare ikke lade sig gøre at lave sådan en bommert - Man render sku ikke rundt som 34-årig toppolitiker og scorer tøser der går i 8. klasse. Han er dobbelt så gammel som hende, og kunne være hendes far. :ohmy: I hendes alder bør man snarere forføres af Lasse henne fra parallelklassen, og ikke af granvoksne politikere.


    Rystende dum handling... :rolleyes:

  • Enig i at han bør træde tilbage. Som kendt person må man bevæge sig på dydens smalle sti og i særdeleshed som politiker er det endnu vigtigere. Sådan er det bare - uretfærdigt eller ej. Selv om det måske ikke er ulovligt så er det også en vis moralsk forpligtelse ved at være politiker og derfor må han tage konsekvenserne. Det er bagsiden ved at være en offentlig person - bliver det opdaget bliver det eksponeret voldsomt i medierne!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Ved ikke helt hvad jeg synes straffen bør være på længere sigt. Men på kort sigt vil jeg da sige det er en RIGTIG god idé at holde en pause fra jobbet i Folketinget.


    I mine øjne må det bare ikke lade sig gøre at lave sådan en bommert - Man render sku ikke rundt som 34-årig toppolitiker og scorer tøser der går i 8. klasse. Han er dobbelt så gammel som hende, og kunne være hendes far. :ohmy: I hendes alder bør man snarere forføres af Lasse henne fra parallelklassen, og ikke af granvoksne politikere.


    Rystende dum handling... :rolleyes:


    Så har han sgu også været viril som ung :crazyeyes:

  • Hun har squ nok ikke gjort modstand skal i se.. Hvis de mødes til et DSU-påskekursus, så er hun jo ikke noget barn. Hvis hun har lyst, og han har lyst, kan jeg VIRKELIG ikke se noget problem i det.


    Jo, der er da en stor aldersforskel, men lad dem om det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Hun har squ nok ikke gjort modstand skal i se.. Hvis de mødes til et DSU-påskekursus, så er hun jo ikke noget barn. Hvis hun har lyst, og han har lyst, kan jeg VIRKELIG ikke se noget problem i det.


    Jo, der er da en stor aldersforskel, men lad dem om det.


    Det handler for mig ikke kun om aldersforskellen, men faktisk mere specifikt om HENDES alder. Når man kun er 15 år og fyldt med hormoner og forvirrende følelser er ens dømmekraft måske ikke lige den bedste, slet ikke når man er til fest - Det ved nok alle der har været 15 år engang...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det handler for mig ikke kun om aldersforskellen, men faktisk mere specifikt om HENDES alder. Når man kun er 15 år og fyldt med hormoner og forvirrende følelser er ens dømmekraft måske ikke lige den bedste, slet ikke når man er til fest - Det ved nok alle der har været 15 år engang...


    Ja det er da sandt. Men kan det ikke være ligemeget om han har været 17 eller 26 eller 34? En 15 årig pige til et politisk kursus, kan umuligt være helt tabt bag en ladvogn. Hvem ved, måske er det hende der har udnyttet ham? ;)