Uge #12: Påske

• Ugens emne tager udgangspunkt i det der rammer os alle i denne uge - om det så betyder flere fridage eller ej. Påske er heldigvis meget andet end påskeliljer, så jeg håber I lader fantasien få frit spil :)

Nå ja :)) Og så naturligvis den sædvanlige smøre:

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU

• Max 800x600px
    • EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    • Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    • Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    • Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    • Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 12: Påske

• Oplagt emne :P

Ved sgu ikke om jeg tør tage mit kamera med der ud hvor vi holder påske lørdag :crazyeyes:
    Der er altid ambulancer og politi :p

Billeder af påske æg bliver der sgu sikkert nok af :D

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Billeder af påske æg bliver der sgu sikkert nok af :D

Havde nu mere håbet på små søde gule kyllinger :D

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• eut@nsia er du en af gonlaa's homies? :))

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

eut@nsia er du en af gonlaa's homies?

Kan du finde brugeren Gonlaa herinde mere ? - Nopes, det pga han hedder eut@nsia nu ;)

... Må se om jeg får penge til og få bestilt mit S5 IS denne uge så jeg kan nå og være med.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Oprindeligt indlæg af celfa
    eut@nsia er du en af gonlaa's homies? :))

har du overvejet om jeg både har skiftet nick system og rang

Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    ja da der ikke er så mange andre der poster og jeg glemte at komme med noget i sidste uge. ja så må jeg vel hellere

prøv igen.. og prøv at få den i Fokus.. billede er meget utydeligt og meget sløret...

Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    ja da der ikke er så mange andre der poster og jeg glemte at komme med noget i sidste uge. ja så må jeg vel hellere

Og du skal så lige læse lidt på retningslinierne ;) Som det er vedhæftet pt. skal man trykke på det for at se billedet i fuld størrelse, og det er i strid med de retningslinier du kan læse i første post.

• Synes sQ jeg har lidt svært ved finde på noget, udover en påske blomst - påske bryg eller påskeæg. :)

Ved heller ikke lige om tiden bliver til det, da Signe & Nicoline ligger syge med en ordenlig gang feber - hoste m.m ;(

Oprindeligt indlæg af Angelus

prøv igen.. og prøv at få den i Fokus.. billede er meget utydeligt og meget sløret...

Er der overhovedet fokus nogle steder? :crazyeyes:

Det er sikkert taget med hans Sony ericson k et eller andet moddet til k et eller andet :pokey:

Oprindeligt indlæg af Burger

Og du skal så lige læse lidt på retningslinierne ;) Som det er vedhæftet pt. skal man trykke på det for at se billedet i fuld størrelse, og det er i strid med de retningslinier du kan læse i første post.

så er det rettet

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Er der overhovedet fokus nogle steder? :crazyeyes:

Det er sikkert taget med hans Sony ericson k et eller andet moddet til k et eller andet :pokey:

LOL :9xo

• Jeg håber på at jeg når at få taget et billede i den her uge, da det er et passende emne og har nogle ideer :P

Meen skal "desværre" til Århus imorgen og har fødselsdag på lørdag, så må se hvad tiden siger...

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

LOL :9xo

Istedet for at have så travlt med hvor der er og ikke er fokus i hans billede skulle i tage og indsende et billede, i det mindste deltager han.....

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af norhart

man kan da godt tage gode billeder med en SE k tlf....
    det er bare ikke særligt tit vejret er godt nok til det ikke fucker billedet :ph34r:

precicely

er jeg bare den eneste der deltager i denne opgave

• Jeg når det ikke i denne uge desværre :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr