Renovationsmedarbejder (Skraldemand)


  • Sådan tror jeg sgu der er rigtig mange der har det. Slev kan jeg ikke sidde stille i mere end en 5-15 minutter og koncentrere mig om noget jeg ikke deltager aktivt i som sådan. Så begynder jeg at flytte rundt på mig i alle mulige sære stillinger og snakke osv. Det har da været sådan lidt problematisk i forhold til skolen, men man kan jo evt prøve at vende det til at deltage aktivt i undervisningen.
    Jeg er dog ret ligeglad med om det er ADHD, det er ret stille og roligt, og jeg klarer mig nok igennem - men jeg kan levende forestille mig hvordan det vil være hvis man har det hårdere.

  • Må sige at jeg også har overvejet det en periode. Lønnen er ganske udemærket, og arbejdstiderne er rigtig gode, hvis man kan holde til tempoet.
    2 som arbejder godt sammen, og har et godt team, har en kort arbejdsdag, med okay løn. Sådan en blanding af løn/arbejdstid er optimal.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Må sige at jeg også har overvejet det en periode. Lønnen er ganske udemærket, og arbejdstiderne er rigtig gode, hvis man kan holde til tempoet.
    2 som arbejder godt sammen, og har et godt team, har en kort arbejdsdag, med okay løn. Sådan en blanding af løn/arbejdstid er optimal.


    Jeg har fuld respekt for folk der er skraldemænd, eller vil være det - absoult intet der - det et vigtigt job og nogen skal jo klare det.


    Men jeg forstår udmærket, grillrotten mener med at stile lidt højere. Man kan jo ligeså godt prøve og blive lidt mere fordi helt seriøst, selvom det er et fint og nødvendigt job så er der vel ingen, som med hånden på hjertet kan sige "det er mit drømmejob at blive skraldemand" og når man ikke kan det, så hvorfor ikke give et andet erhverv en chance? Prøv at blive tømrer, murer, eller et eller andet. - De er forholdsvist "nemme" uddannesler og der er gode muligheder for job og sorte penge, hvis man vil det.


    Du kan jo ALTID blive renovationsmedarbejder, hvis det fejler. Man skal ikke være bange for et nederlag bare bruge det konstruktivt og til at lærer sig selv bedre at kende!