ja, jeg behøver vel ikke at forklare hvad tråden handler om...skriv gerne hvad du mener om horoskop'er....er det rent fup?
...eller er det så sandt så sandt?

tror du på horoskop'er???
-
-
Det er det værste bavl, det undrer mig at nogen kan tro på det.
-
Originally posted by Twilight
Det er det værste bavl, det undrer mig at nogen kan tro på det.enig enig
det er det rene gætteri, dem der laver det....
-
Nej
-
Så sandt som mit navn er Boris Balleklemmer
-
hvis at man skulle kunne tro på sådan en gang bræk, ville det svare lidt til at tro på at man kunne se næste uges lottotal i kaffegrums.....
nej herfra........
-
De kan lige så godt kigge folk i noughatstjernen, som at glo på stjernernes stilling og hvad de ellers gør.
Deres beskrivelser under stjernetegn passer jo altid på en flok mennesker. Tror lige så meget på det, som jeg tror på julemanden. Også nej her fra -
Originally posted by The Hans
De kan lige så godt kigge folk i noughatstjernen, som at glo på stjernernes stilling og hvad de ellers gør.
Deres beskrivelser under stjernetegn passer jo altid på en flok mennesker. Tror lige så meget på det, som jeg tror på julemanden. Også nej her fraNoughatstjernen
LOL - tror jeg foretrækker at have hus i korrespondensen til vandmanden og jupiter, så
...eller noget
-
Originally posted by Torque
Noughatstjernen
LOL - tror jeg foretrækker at have hus i korrespondensen til vandmanden og jupiter, så
...eller noget
lol! lad os få nogen flere meninger! COM'ON!
-
Nej... jeg tror ikke på et menneskets skæbne kan udregnes ud fra stjernernes position. Men hvorfor så tro på "gud"?, hvad er beviset for hans/hendes/dets eksistens?
-
Helt klart... eller NOT
-
Originally posted by Noobie
Nej... jeg tror ikke på et menneskets skæbne kan udregnes ud fra stjernernes position. Men hvorfor så tro på "gud"?, hvad er beviset for hans/hendes/dets eksistens?jaaaeh...men uha noobie....nu åbner du næsten en lang række stener'n-tanker hos folk...:D
det er vel den slags man kalder filosofi, aight?
-
1) NEJ forhelvede det er det værste lort. Ifølge horoskoper har 6.000.000.000/antal stjernetegn jo den fuldstændigt samme uge, hver uge. Latterlige pis.
2) Jeg tror ikke på gud i den forstand. Ikke som han er beskrevet i biblen. Men tror der er en skæbne. Ikke en skæbne der bestemmer "nu gør jeg dit, så gør jeg dit, så gør jeg dit" men en skæbne der bestemmer over "the big picture". Dog tror jeg også på at man til dels skaber sin egen skæbne. Som i kan høre ved jeg faktisk ikke helt hvad jeg tror på, kommer jeg nok aldrig til. Anyways, jeg tror ihvertfald der er eet eller andet "overnaturligt".
3) Hvorfor skulle andre soles formationer fortælle os om hvordan vi har det? det giver jo ingen mening.
-
Tror ik en meter det lort... Jeg læste en bog.. det var en rigtig tarot bog eller hva fanden så'en en hedder.. jeg passede perfekt på "løven".. det var altså snart mig de havde skrevet den del om.. men alligevel stod der jeg var "Jomfru" .. jeg hader og ha føsdag den 23/8 fordi de kan ikke finde ud af hva jeg.. er nok en "Jomfru Løve" :]
angående gud... den eneste gud jeg tror på er Alanis Morrisette fordi hun spiller gud i "Dogma" af Kevin Smith
(genial film, se den
) djævlen tror jeg mere på.. men hvis der er en djævle må der vel også være en gud ?!
-
hva satant er der flere end mig der hedder "Boris Balleklemmer" ej hvor sjovt.
-
hmm ved ikke om jeg tror på det, men det er nu meget sjovt at slutte ugen af med at læse sit horoskob, nogle steder passer det fint nok på mig, andre steder ikke.... men det passer nu meget godt når det gælder om at finde en kæreste... spookey nok..
men ved ikke helt... findes gud!
-
Jeg ved ikke helt om jeg tror på det.....men det er igang imellem meget godt/sjovt at læse det..
-
Originally posted by Noobie
Nej... jeg tror ikke på et menneskets skæbne kan udregnes ud fra stjernernes position. Men hvorfor så tro på "gud"?, hvad er beviset for hans/hendes/dets eksistens?Hvor vil du hen med det der ? hehe
Jeg tror hverken på de horoskoper man kan få lagt hvis man smider en ordentlig bunke penge hos en "klog" mand eller kvinde eller dem i ugebladene...