Hej nede fra det Sønderjyske :D

• Hejsa...

Er lige blevet registreret herinde, for at være sammen med andre OC'ere 8)
    Har min E6600 kørende 24/7 3.0 GHz med en Vcore på 1.28, på mit dejlige P5N-E SLI :D
    Har også mit 8800GTS 320MB overclocket til 600/1620/2000 Core Shader Memory, og hvis jeg skal spille ekstra krævende spil, klarer mit kort sig også fint på 680/1750/2020 fuldt stabilt uden artifacts :razz: Så man kan vel sige jeg har været heldig med mit kort :D

Hilsen Jacob

• hej jacobtc.

ser fint ud:)

og velkommen på Tweak.dk

Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

Oprindeligt indlæg af noxon
    Lækkert oc på det gts!
    Men den e6600 skal da clockes noget mere :) 3.6ghz er normalt nemt på dem

Problemet er at jeg har et P5N-E SLI som bliver ekstremt varmt på NB, så kan ikke sætte den op, maks jeg kan ha min E6600 på er 3.2GHz, men er bange for at sætte NB voltage op på noget andet end AUTO, for den bliver bare varm har jeg hørt :ohmy:

Oprindeligt indlæg af jacobtc

Problemet er at jeg har et P5N-E SLI som bliver ekstremt varmt på NB, så kan ikke sætte den op, maks jeg kan ha min E6600 på er 3.2GHz, men er bange for at sætte NB voltage op på noget andet end AUTO, for den bliver bare varm har jeg hørt :ohmy:

Prøv, og så brug fingeren til at måle med, ikke altid softwaren viser korrekt temp.
    Så længe den er under 60C sker der ikke noget.

Prøv, og så brug fingeren til at måle med, ikke altid softwaren viser korrekt temp.

Jamen der er jo en køleblok på, så mærker jeg kun temperaturen på den

• hvis du brænder dig på køleblokken / heatsinken så er den nok meget varm selve chippen. Husk mærk når din pc er stresset i spil eller bench

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    hvis du brænder dig på køleblokken / heatsinken så er den nok meget varm selve chippen. Husk mærk når din pc er stresset i spil eller bench

Jeg bruger vel bare Orthos til stress test :P
    Men ved jo ikke engang hvad jeg kan sætte den til af Voltage, altså NB'en

Lad den være standart indtil den laver fejl i orthos blend, og så giv den en tak eller to opad.

jeg har den AUTO lige nu, og hvis jeg sætter den op på 3.4 GHz så fejler den med det samme...

Præcis. Og 60C = ARGH! OMFG DET BRÆNDER!!!1oneone :finger:

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Rettet en gang, sidst af Yonzie ().