S: Apple iPhone 8 GB(1.1.4 Unlockt, Dansk)

  • Hey


    Har en iPhone som jeg gerne vil sælge, da jeg fandt ud af at jeg er mest til Windows Mobiler.. :)


    Den er ikke sim låst! (Virker dog ikke med 3 kort) Kører på nyeste software (1.1.4) Jailbreaket og med Danske menuer osv..


    Alt medfølger ! dvs.


    * Headset
    * Original Emballage
    * Pudseklud
    * Manualer
    * Lader til både Dansk og Amerikanske stik
    * Dockingstation og kabel til PC


    Det er 8 GB versionen..


    Har lidt få lommeridser, næsten ikke synlige, men ingen ridser overhovedet på skærmen!


    Folk kan komme og hente den hos mig ellers kan de overføre penge til min konto så kan jeg sende telefonen, da efterkrav desværre ikke længere er muligt for private.. :(


    Jeg bor i Vejle men er i Randers hver weekend så hvis i bor der imellem kan vi evt. finde ud af noget på den måde..


    HBO : 3500 kr

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlowingLil
    Hey


    Jeg har en HTC Touch jeg gerne ville bytte med + cash til dig ? Er det noget?


    Mvh Chris


    Ellers tak den sælges kun for penge.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vibevi
    Hej.


    Har du solgt den ? - Hvis ikke - hvor lang tid har du haft den ? - er der nogen garanti på den stadigvæk ?


    Mvh. Henrik


    Der er ingen garanti på nogen iPhones i DK fordi apple yder kun garanti på iPhones registrerede med AT&T abboment.

  • Udover det ryger garantien også når man jailbreaker den :)


    Prisen på den også helt hen i vejret! En 8GB iPod koster kun 1900 kr. i USA, så den vil ikke engang komme op på 3k hvis man selv køber en hjem derfra og den bliver taget i tolden...
    Vil sige du nok skal ned omkring 2,5k - men du kan selvfølgelig være heldig :)

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • På den blå avis ligger en Sprit ny iphone til 3500.- og kan pruttes ned til 3000.- uden problemer.. har selv købt 2 til 3000.- uden besvær.. så tror HBO 3500 for en brugt iphone er i overkanten efter min mening.. :) just saying..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TwinX
    Udover det ryger garantien også når man jailbreaker den :)


    Prisen på den også helt hen i vejret! En 8GB iPod koster kun 1900 kr. i USA, så den vil ikke engang komme op på 3k hvis man selv køber en hjem derfra og den bliver taget i tolden...
    Vil sige du nok skal ned omkring 2,5k - men du kan selvfølgelig være heldig :)


    Jailbreaket kan jo fjernes igen meget meget nemt :)
    Ikke at det hjælper ret meget, for garantien desværre.

  • Sry jeg ik har skrevet folkens ! Har solgt telefonen.. ;)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet