N82 - At skifte cover?

  • Er godt nok ved at være desperat efter en ny phone....Min nuværende K750i er begyndt på random genstart, halv defekte temaer og sommetider manglende vibrator ved indkomne opkald.


    Derfor er jeg på jagt efter ny mobil, og har fundet Nokia N82 som ser rigtig fin ud mht. funktioner osv. Dog er den i den fesne sølv farve. En sort version skulle komme på markedet i USA d. 2. April, men det er endnu uvist om Europa vil se en sort version hvilket self. er ærgeligt.
    Min tanke er så, at man kunne købe den i den fesne grå farve og leve med det indtil en evt. black version kom ud og så bare få skiftet covers ? Men hvor meget vil det koste at skifte sådan noget ud?



    Og kan i anbefale andre mobiler? N95 er for dyr og klodset.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ser lækker ud, dog ikke så vild med touchscreens...de telefoner jeg har prøvet det på var sku skuffende. Men det ka være det noget man ska vende sig til.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nu siger du godt nok, du ikke er vild med touch, men en iPhone er efter min mening verdens bedste mobil telefon! Jeg tror den kommer til at dominere markedet mere og mere, måske først når de får taget sig sammen til at gøre hardwaren endnu mere interessant. Som f.eks. 3g og måske et bedre kamera, mere behøver den sku ikke, så er den 100% fuldendt :)