Indlæg af designer

    Jeg har en WRT54GL, så tror bare jeg køber en ekstra til telefoni.


    Der er dog det problem at routeren ikke står særlig tæt på den kommende telefon. Ved ikke hvor langt sådan noget rækker. Ellers må man vel kunne stille hovedbasen et sted og så flere baser rundt omkring til eks opladning + signal.


    Hvilken telefon ville du kunne anbefale?


    Tror du alt det her overhovedet vil virke eller skal jeg købe tingene gennem dbnet? Kender ikke lige til om det går sammen og sådan...

    Cool, så du slipper altså også for de gamle ledninger? Hvilken telefon er det?


    Fungere det så således at basen til telefonen står ved siden af din voip router eller hvad?

    Hej


    Nu er jeg blevet prikket til en del gange om at undersøge mulighederne med IP-telefoni. Og det må siges at være noget af en jungle som jeg bare ikke kan finde hoved og hale i :S


    I hustanden har vi fibernet hos DBnet. Mit spørgsmål er hvad der skal til. Har hørt man skal have en analog omformer box, men er det ikke kun hvis man bruger gamle analog telefoner?
    Jeg har overvejet at finde nogle gode nye ip telefoner, og så skal man vel ikke gøre noget andet end at plotte dem til noget net? Altså IP-telefoni -> Router -> DBnet ...


    Jeg er ret forvirret, og håber på at få nogle svar herinde fra :) Kunne også være fedt med erfaringer om evt telefonmoddeller osv.


    På forhånd tak for hjælpen!


    Mvh Funch

    Der er jo qwerty tastatur på den, og når du holder bogstaverne nede får du flere muligheder, hvoraf øæå ligger på hhv o og a.


    Dansk sprog og nummergenkendelse kan du installere efterfølgende. Generelt kan du se den som et stykke hardware du kan få til at virke præcis som du vil, stortset selvfølgelig. Men der er virkelig mange forskellige nødvendige og ikke nødvendige programmer, og der kommer hele tiden nye til. Virkelig genialt!

    Nu siger du godt nok, du ikke er vild med touch, men en iPhone er efter min mening verdens bedste mobil telefon! Jeg tror den kommer til at dominere markedet mere og mere, måske først når de får taget sig sammen til at gøre hardwaren endnu mere interessant. Som f.eks. 3g og måske et bedre kamera, mere behøver den sku ikke, så er den 100% fuldendt :)

    Jeg har en, og virker da fuldstændig som den skal ;)


    iPhonen kommer jo uden abonnoment, eller man skal tegne et når man kommer hjem til sin iTunes. Det lader man bare være med at gøre, og bruger nogle programmer til at åbne den op.

    Når jeg installere den nyeste driver kommer den frem med en meddelelse om jeg har ændret min lydhardwarekonfiguration, og skal installere driveren igen. Det har jeg så prøvet et par gange. Det er soumdmax lyddriver.


    Satte bundkort driveren i for et par uger siden hvorefter jeg installerede alle driverne, og der også en ældre version af lydkort driveren. Bliver dog itvivl for der står Microsoft under drivers, så måske det er vista's egen.


    Ved ikke lige ang det der PCI-e X1, husker bare jeg satte det ned i bundkortet, og satte analog til front.

    Kan ikke få min mic til at sige en skid med det der bundkort som havde medfølgende supreme fx2 lydkort. Hvad er galt? Kan sagtens hører, har prøvet forskellige stik bagpå og foran, uden held.


    Måske det har noget med HDMI at gøre, med aner det virkelig ikke....

    Haha, så dum er jeg skam heller ikke :)


    Prøvede lige med oc igår gennem det der AI Suite, prøvede bare at komme op på 2,5ghz hvilket var ganske nemt. Kan dog godt hører at blæseren begynder at arbejde mere når jeg oc'er.


    Men i synes ikke mine temps ligger for højt?

    Hey!


    Har en Q6600, hvor jeg har holdt lidt øje med temp gennem mit bundkort Asus Maximus Formula, at CPU temp ligger på 55 grader normalt og op imod 65 grader ved max brug eks imens jeg gamer crysis etc.


    Jeg kører med stock køler, og bliver nu itvivl om der sad kølepasta på fra fabrikken af? For jeg har intet puttet på selv :O


    Synes at have set folk med ned til 35 grader med stock køler og Q6600 så bliver jo lidt bekymret.


    Hvis i mener temps er fine nok, kunne jeg godt tænke mig at oc'e den en smule, måske op til 3ghz :) Kan man ikke nemt gøre det med AI Suite som fulgte med bundkortet? programmet har i hvert fald en masse muligheder som omhandler oc, er dog fuldstændig newb på det område!


    Håber i kan hjælpe :)

    Hey


    Har lige fået samlet et nyt system i Antec Performance One P182 kabinettet med Zalman ZM850-HP, 850 Watt PSU. Er allerede træt af de dioder der sidder bagpå på PSU'en og en lille diode som blinker på kabinettet foran når pc'eren er slukket.


    Tror det er min strømforsyning som stadig giver en smule power selvom den er slukket, og det går ikke ud, så er ikke bare overskydende gammelt strøm.


    Kan man gøre noget ved det her?