Viewpia LCD TV?

  • Der var engang en der sagde: "noget er kun billigt, hvis man får mere end man betaler for". Nu er jeg kvalitets menneske, og jeg vil ikke mene at Viewpia er et kvalitetsmærke.


    Hvis du skal have kvalitet, skule du hellere tage at købe et NAD, eller sådan noget. Du kan købe det i HIFI-klubben. Det er helt skarpt, der sidder tre digi-tunere i den (en til satellit, kabel og antennesignal).


    Det er koster måske lidt mere, men du får også helt klart mere for pengene.


    Det kan i hvertfald anbefales: NAD TV



    Håber (også for dig selv) at du køber kvalitet...


  • NAD fjernsyn = Kvalitet, hvornår er i alverden er det blevet det... :crazyeyes:


    Altså når vi snakker billede mæssigt så måler de sig jo ikke just med de større på markede...

  • NAD er kendt for at lave kvalitets audio hardware..men mht tv ved jeg ikke hvor gode de er....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    NAD er kendt for at lave kvalitets audio hardware..men mht tv ved jeg ikke hvor gode de er....


    at det er lcd er det første afvarselstegn...


    Angående det fjernsyn du linker til i starten af tråden kender jeg det ikke, dog ville jeg løbe ud og se om jeg kunne finde et sted at se det og så selv bedømme om jeg ville købe det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    at det er lcd er det første afvarselstegn...


    Angående det fjernsyn du linker til i starten af tråden kender jeg det ikke, dog ville jeg løbe ud og se om jeg kunne finde et sted at se det og så selv bedømme om jeg ville købe det.


    ?? Du giver ingen mening hvis du skal have et tv til stuen så må lcd godt nok stå noget højere på listen end plasma.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    ?? Du giver ingen mening hvis du skal have et tv til stuen så må lcd godt nok stå noget højere på listen end plasma.


    ?? Forstår ikke din post :D


    Det er ikke mig der vil købe LCD fjernsyn. :)

  • Jeg syntes du skal kigge på et Philips 5522 32" det ligger til lige omkring 5k i din nærliggende Elgiganten eller Computercity. Der får du rigtig meget tv for pengene og en god billedkvalitet. Ellers undgå Samsung S serien, og Viewpia er heller ikke at fortrække. Sonys billige produktserie syntes jeg også du skal gå uden om, fordi Philips i den prisklasse generelt er gode. Deres analog tv-tuner har faktisk også en god kvalitet. Håber du kan bruge det til noget:)


    Mvh Chris.

  • Jeg har faktisk også overvejet det Phillips meget...! Computercity havde det til 4500 kr. for nogle måneder siden! Så jeg håber de får sådan et tilbud igen snart :)


    Men vil det ikke være at fortrække med en digital tuner? Her i min by sender de DR1, DR2 og TV2 digitalt nemlig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg har faktisk også overvejet det Phillips meget...! Computercity havde det til 4500 kr. for nogle måneder siden! Så jeg håber de får sådan et tilbud igen snart :)


    Men vil det ikke være at fortrække med en digital tuner? Her i min by sender de DR1, DR2 og TV2 digitalt nemlig.


    Det kan jeg godt forstå, hmm tror det er 5322 du har kigget på, den har ligget til de 4500 på et tidspunkt. Det er dog en udgået varer så den kommer ikke igen. 5522 har digital tv-tuner, dog mener jeg ikke at man kan bruge det til så meget, da der er relativ få kanal ifh. til hvad analog kan tilbyde af kanaler. 5522 står til 5499,- ellers har de det der hedder 7762 på tilbud til 5799,- som har et afsindig godt billed kontra pris. Det er også en seriøs overvejelse værd.


    Mvh Chris

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Hmm okay...!
    Jeg får nok ikke råd til 5522, men 5322 er en mulighed. Vil det være det bedste valg af de fjernsyn jeg har haft kig på?


    Hmm altså 5522 ligger kun et par 100 over dit budget
    Hifipriser Ellers så har 5522 lige været inde i en ret lang tilbudsperiode, og ved ikke rigtig om de kommer på tilbud igen.

  • http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=369398


    Jeg har selv overvejet det der fjernsyn og prisen på 3400 er jo til at overkomme for et 32". Fjernsynet har fået virkelig god omtale rundt omkring på nettet og 42" modellen har fået "Bra köp" i en svensk anmeldelse. :crazyeyes:


    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=156888
    http://www.pricerunner.dk/pe/2…-32V2-Ekspert-Anmeldelser


    Lidt mere læsning omkring fjernsynet med brugeranmeldelser mm.