I har nok alle set alle de tråde jeg har lavet men nu laver jeg altså en ny for nu har jeg screen af en wow error.
Skal jeg bare ignorere den her error? Fikser blizzard den?
I har nok alle set alle de tråde jeg har lavet men nu laver jeg altså en ny for nu har jeg screen af en wow error.
Skal jeg bare ignorere den her error? Fikser blizzard den?
der findes et error repair ting i din wow mappe mener jeg..ellers kan den hentes fra blizzards hjemmeside....siden alle andres virker fint, tror jeg ikke blizzard ændrer noget for dig.
Iga, du er da en af dem der har flest problemer med wow jeg nogensinde har "mødt"
Jeg har fået lignende meddelelser - nogle gange 4 - 5 gange i løbet af et raid, jeg kørte den repair der ligger i WoW folderen, og installerede mine mods et efter et for at finde ud af om et af disse havde skylden for fejlen - og af en eller anden grund konflikter mit system med metamap - hvorfor aner jeg ikke, men mit WoW kører fint uden og ad H til når det er installeret.
så prøv at køre repair som en start, det plejer at give gode resultater
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Iga, du er da en af dem der har flest problemer med wow jeg nogensinde har "mødt"
Ja OFC. Nogle folk skal da være noobs så i har noget at lave Mit navn er lga btw og det er mine initialer. Jeg har spillet wow før men da var jeg ikke bange for noget som helst.