Billederne uge #8: Linjer

  • Et par kommentare herfra :D


    |Henrik| : Linjer er ikke det jeg tænker når jeg ser billedet. Ellers syntes jeg det er virkelig vellykket og ligefremt smukt. Måske lidt mørkt.


    Lahnet : Mig selv.


    asgerbj : Jeg kan ikke bedømme det billede, da jeg simpelthen ikke forstår hvad det er du vil vise med det.


    tunfisk : Fine linjer. Jeg syntes dog der er meget støj hvilket ødelægger billedet. Kompositionen kunne der også være arbejdet mere med. Ellers en god ide.


    Angelus : Den slags billeder har jeg altid godt kunne lide. Linjerne er tydelige. Det havde nok virket bedre hvis der havde været mere trafik (rødt), og mindre andet lys. Måske fra en motorvejsbro.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • |Henrik|
    Billede er godt lavet, og der er da "linjer" i det.. jeg tolker bare linjer som Lige linjer :)


    Men dit billede er fedt, som i sidste uge, det er fedt lavet i PS :)


    Lahnet
    Syntes ikke rigtig billede passer ind i denne uges emne.. kan godt se den gane, men syntes ikke det er Linjer :)


    asgerbj
    Der er tydelige Linjer i billede.. måske du skulle ha gjort det lidt mørker, da den bliver lidt for "lys/hvid" især i toppen.


    tunfisk
    Billede viser tydelige linjer, men det er ret mørkt og der er lidt støj i billede.



    Tak for kommenatren :)
    Jeg tænkte ikke lige på motorvejen, den skal jeg nok huske :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Lahnet
    Syntes ikke rigtig billede passer ind i denne uges emne.. kan godt se den gane, men syntes ikke det er Linjer


    Enig (eller jeg forstår hvad du skriver) det skrev jeg også i første tråd.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

    Rettet en gang, sidst af Lahnet ().

  • Tak for kritik Lahnet & Angelus. :)


    Som jeg skrev tidligere i en anden tråd, er det meningen at det er lidt underbelyst for at få hyggen frem. :)


    Men helt ok at i synes at det er for mørkt.


    Jeg kommen med en gang kritik senere.


  • du må da også gerne komme med ros hvis det er ;)

  • Jeg tænker på om det ikke kunne være sjovt at få lidt mere konkurrence ind i ugens foto opgave, ved at oprette en afstemning i hver "Billederne uge #". Altså om hvilket billede man synes er bedst. Det vil måske skabe lidt mere engagement.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Jeg tænker på om det ikke kunne være sjovt at få lidt mere konkurrence ind i ugens foto opgave, ved at oprette en afstemning i hver "Billederne uge #". Altså om hvilket billede man synes er bedst. Det vil måske skabe lidt mere engagement.


    syntes jeg godt vi kunne...


    Bare sådan en afstæning i toppen, om hvem der har lavet det bedste billede... ikke fordi dem der ikke har det store udstyr ikke kan vinde eller ikke skal være med... for det handler Ikke om at vinde. men at lære

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    syntes jeg godt vi kunne...


    Bare sådan en afstæning i toppen, om hvem der har lavet det bedste billede... ikke fordi dem der ikke har det store udstyr ikke kan vinde eller ikke skal være med... for det handler Ikke om at vinde. men at lære


    Tror også mange holder sig tilbage med at komme men en kommentar fordi de ikke har den store viden omkring billeder, og en hel kommentar virker for uoverkommeligt. Men hvis man bare smider sin stemme, kan alle komme med deres mening.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj


    Tror også mange holder sig tilbage med at komme men en kommentar fordi de ikke har den store viden omkring billeder, og en hel kommentar virker for uoverkommeligt. Men hvis man bare smider sin stemme, kan alle komme med deres mening.


    tja... Du har nok ret... Selv om folk ikke skal være bange for at sige hvad de syntes om billederne :)

  • Lahnet


    Der ER linier i dit billede endda flere steder end i ganen, men om de skulle være store/små eller tydelige meldte historien ikke nogen om her i opgaven, så vil sige at dit billede er godkendt. :)


    Beskæringen kan jeg rigtig godt lide, og skarpheden er super, farverne og konstasten er også super, godt skudt. :9xo



    asgerbj


    Et temmelig intetsignene billede, andet kan jeg desværre ikke sige om det.


    På den igen skipper. ;)



    tunfisk


    Ja linier er der masser af, men et lidt kedeligt billede uden noget lækkert at se på. ;)



    Angelus


    Lækkert billede med fede linier, eneste lille - jeg har er at det ser lidt skævt ud, altså du skulle ha' gået lidt mere til højre da du tog billedet, hvis det altså var mugligt. :)