Info om Canon EOS 450D (også med billeder)

  • Hvornår tror i at vi kan forvente at se dette kamera her hjemme?


    Hvis I har andet info eller spørgsmål omkring Canon EOS 450D så skriv endelig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Noget nyt om hvornår vi kan regne med at kunne købe 450D??


    Mit bud er som hele tiden engang midt/slut april.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Mit bud er som hele tiden engang midt/slut april.



    Okay....


    Jeg har lige bestilt et hos kamerashop.dk så må vi jo se hvornår de får det på lager..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Merling
    Sorry for ot


    men jeg har også bestilt et, men nu kan jeg se at prisen er faldet fra kr. 6199.- til kr. 5580.-
    skal man forvente at man så ikke kommer til at give mere end det for det ?? eller skal man ringe til dem ??


    Mvh Peter Merling


    du kommer til at betale det som det kostede da du bestilte det (som står på din ordre), men du kan jo også bare annullere din ordre og så lave en ny ordre, så får du den til den pris den har pt.
    eller du kan også bare vendte til det kommer på lager, det falder jo måske mere inden det kommer på lager.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    du kommer til at betale det som det kostede da du bestilte det (som står på din ordre), men du kan jo også bare annullere din ordre og så lave en ny ordre, så får du den til den pris den har pt.
    eller du kan også bare vendte til det kommer på lager, det falder jo måske mere inden det kommer på lager.


    De gange jeg har lavet en bestilling før varen var kommet på lager. Der har jeg altid kun betalt den pris som vare stod til når de sendte den. Med mindre at prisen er steget.

  • vi har fået den i butikken.. og må sige det stadog er noget plastik haløj som 400D'eren.. altså det føles ikke af meget mere.. men skræmen er nice på den... ellers er der ikke noget vildt over den... Glad for jeg fik en Nikon D200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    vi har fået den i butikken.. og må sige det stadog er noget plastik haløj som 400D'eren.. altså det føles ikke af meget mere.. men skræmen er nice på den... ellers er der ikke noget vildt over den... Glad for jeg fik en Nikon D200


    Ja det kan jo ikke komme som meget af en overraskelse at den er bygget i samme kvalitet som 400D. Der er jo stadig tale om deres entry model.

  • Argh.. Kan ikke finde ud af om man skal købe et 400D eller 450D!


    400D koster jo alligevel 1500 mindre, og for de penge, kunne man købe UV-Filter, taske og et 4GB SD-kort!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg ville tage 450D uden tvivl. De andre ting skal du nok finde løsning på hen af vejen. Men det er dyrt at gøre kamera købet om.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg ville tage 450D uden tvivl. De andre ting skal du nok finde løsning på hen af vejen. Men det er dyrt at gøre kamera købet om.


    Men tager det bedre billeder, standard, end 400D gør? Det er jo samme kit-objektiv?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Men tager det bedre billeder, standard, end 400D gør? Det er jo samme kit-objektiv?


    Det er ikke sammen kit objektiv.


    450D kommer med et nyt 18-55 IS

  • Jeg ville vente til der er kommet en dybdegående test som viser lidt om ISO støj, de billeder jeg har set ved ISO 1600 uden Noise reduction var ikke specielt imponerende.


    Men det siger jo sig selv at man ikke kan blive ved med at stoppe flere MP ned i en sensor uden det går ud over ISO performance.


    Så jeg er nok en af de få der vil sige skråt op med live view og andre finesser, for mig er det billedkvalitet fremfor alt.


    http://dpreview-img.fotki.com/…ew/originals/img_0191.jpg


    og


    http://dpreview-img.fotki.com/…ew/originals/img_0110.jpg


    Er begge taget ved ISO 1600 og syntes ikke det ser så godt ud.


    PS: Klik på billedet for at se det i stor størrelse.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • De billeder jeg har set fra folk som jeg kender der har kameraet har ISO støj været mindst lige så god som ved 400D så det var på ingen måde noget der kunne få mig til at vælge 400D over 450D.


    De nye ting som 450D byder på er og utrolig vigtige forbedringer når man arbejder med kameraet. Alene den bedre søger ville jeg sige er værd at vælge den for.


    Desuden vil jeg nok sige at 18-55IS er noget noget bedre end det gamle kit objektiv. Hvis den bare lige er et trin stoppet ned er den faktisk forbavsende skarp.


    Er uden problemer på siden af 17-85is og 28-135is.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har også set nogle billeder som var gode, men de var allesammen taget med noise reduktion on, og det nappede en del detaljer i forhold til 400D.



    Omkring 18-55 IS: Ja det ved jeg, jeg blev meget forbavset da jeg skiftede det gamle kit objektiv ud med IS versionen, og det var selvom jeg var forberedt, lige pludselig fik "Skarp" en ny betydning.


    Selvfølgelig ikke helt så skarp som F.eks 70-200 F4 IS eller 100 2.8 Macro, men utroligt skarp, den mangler lidt i farver og kontrast, men det kan rettes i PP uden problomer :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().