POST.DK igen igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det hører til en landzone...de har slet ikke aftenpakke omdeling :)


    men pakker med Postopkrævning skal ikke leveres længere, så hvis det er sådan et så skal de afhentes på posthuset...men sker det med alm pakker, så sørg for at checke om der er tydeligt navn og adresse på tingene og at dørklokken virker...den slags små ting som ofte ikke er iorden.....hvis det er iorden, så har posten lavet noget de ikke burde.


    Du snkker godt for din sag. Det ændrer dog ikke ved, at servicen har været for nedadgående gennem alt for lang tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Du snkker godt for din sag. Det ændrer dog ikke ved, at servicen har været for nedadgående gennem alt for lang tid.


    Tror det afhænger af hvor man bor i landet, jeg er ihvertfald fuld tilfreds med den ydelse jeg får her.
    Men nu er visse personers brokfaktor også sindsyg stor herinde, og folk har seriøst for lidt at gå op i til tider.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Køb en pakke mariekiks og sæt dig ind i sofaen og se Glamour.


    Helt ærlig, skal folk bare brokke sig over småting nu om stunder?


    Den pakke mariekiks skal han sikkert også vente på :))

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Tror det afhænger af hvor man bor i landet, jeg er ihvertfald fuld tilfreds med den ydelse jeg får her.
    Men nu er visse personers brokfaktor også sindsyg stor herinde, og folk har seriøst for lidt at gå op i til tider.


    Enig...der har efterhånden været mange tråde omkring postdk og de fleste er folk der er utrolig utålmodige. Hvis man ikke kan vente på posten bør man støtte butikslivet og smutte hen til nærmeste butik og så må man jo bare betale den merpris der som regel er.


    Jeg har også kun haft positive oplevelser med PostDK indtil videre. Sidst jeg skulle have en pakke satte jeg en seddel på postkassen om at han meget gerne enten måtte stille pakken rundt om hjørnet eller ringe til mig. Så kunne jeg være der indenfor 2 minutter (var på biblioteket som ligger tæt på).
    Og han ringede og ventede på mig.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Tror det afhænger af hvor man bor i landet, jeg er ihvertfald fuld tilfreds med den ydelse jeg får her.
    Men nu er visse personers brokfaktor også sindsyg stor herinde, og folk har seriøst for lidt at gå op i til tider.


    Her hvor jeg bor er der sgu heller ikke noget galt med postleveringen, det er som det skal være, og mere kan man vel ikke forlange.