FUN: Største noob moment - New

• Ja da der ikke var nogen der forstod pointen laver jeg en ny hvor man kan prøve igen ;).
    Noob moment er ikke i level 60-70, noob moment er det dummeste du lavede på din første char ihvertfald FØR den blev level 30.
    Må dog lige indrømme at jeg fik nogle gode grin ud af den gamle post :clap:
    Men ja, here we go again denne gang med din første character eller lign FØR den blev level 30.

Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Okay .. tsk.
    Level 9 undead something, min først char.
    Jeg sidder derhjemme og er lige startet med en ven stortset, vi aner ikke meget om spillet, jeg er forest i leveling og smutter ind i UC.

Jeg løb rundt i uc i 3 dage fordi jeg ikke kunne finde ud, og det endte så med at jeg slettede min character :$

Hvad er jeres største noob moments ? :pokey:

• Best of old post:

Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
    tror det var min første char
    en mage, som jeg troede jeg kunne lave til en battlemage..
    fandt rimelig hurtigt ud af, at en sød lille mage ikke kan klare mobs med et sværd....

Oprindeligt indlæg af AcetaL
    Som nystartet hunter, lige rundet level 10 og endelig fået tame beast, hvilket jeg havde glædet mig til siden starten. En af mine venner foreslår mig at jeg starter med at tæmme en kat da de er gode til at lave dps (hvilket jeg ikke forstod betydningen af dengang). Da jeg har afleveret en quest i Darnassus står den der så: En flot mørke-blå kat med hvide markeringer på siden. Jeg tager aspect of the monkey på og begynder at trykke tame beast, men da intet sker ringer jeg min ven op på skype og beder ham komme og se hvad der er galt.
    Da han endelig nåede frem grinte han i 5 minutter over jeg prøvede at tæmme en druid...

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    selvom vi stort set havde zulgurrub på farm, brugte vi de 2 første forsøg på Hakkar og døde, og ingen rigtig opdagede hvad der gik galt......
    jeg var shaman healer!
    Poison cleaning totem and cleanse FTW, kan tydeligt huske hvordan jeg syntes jeg gjorde et godt job med at få raid cleansed xD

• Deleted min warrior fordi jeg troede at man ikk kunne tage quests igen efter de var abandoned :D
    Havde slettet quet til battle stance tror jeg det var, var lvl 12 :D

• Well sys ikk jeg har lavet den slags fejl der er ovenfor og lignende da jeg havde erfaring med WoW-type spil da jeg begyndte, dog vil jeg indrømme at min største fejl var at delete min rogue som lige havde dinget 40 (min 1. char) pga jeg brugte for meget tid på wow og min kæreste slog op. jeg besluttede derfor at delete den char og spille mindre.....

2 dage senere begyndte jeg forefra og ærgede mig grumt over det..

• Så sent som igår sad jeg og spillede med min ven som er startet for ikke så lang tid siden. Han har kæmpet sig op på level 47, og vi tog i WSG for sjov. Kampen gik af lort, og vi tabte. Jeg måtte høre på ham whine konstant over at druider ikk gir noget damage, og at han ikk ku gøre en skid.

Bagefter da kampen var slut og vi stod udenfor sagde han: "Hov, jeg har sku da stadig min fiskestang på". Den allerførste fiskestang man kan få. No wonder han ikk ku gøre noget :P

• Hahaha den med at finde udaf UC, har jeg hørt før.. hjalp en af mine venner ud efter
    han havde rendt rundt i UC i 2 timer for at finde døren ud.. hehe

Mest noob jeg har gjort.. Var de jeg shardede mine t4 gloves fordi de gloves jeg skulle sharde
    havde samme ikon. Pluslig sagde en guild member til mig "Cellar har du ikke t4 gloves?" og jeg sagde "jo da" kiggede også så jeg havde de forkerte gloves, dvs sharded de forkerte.. fik dem dog
    tilbage af en GM med enchant på og lod mig endda beholde den void jeg fik udaf det.. hehe

Oprindeligt indlæg af equeone
    Hahaha den med at finde udaf UC, har jeg hørt før.. hjalp en af mine venner ud efter
    han havde rendt rundt i UC i 2 timer for at finde døren ud.. hehe

Mest noob jeg har gjort.. Var de jeg shardede mine t4 gloves fordi de gloves jeg skulle sharde
    havde samme ikon. Pluslig sagde en guild member til mig "Cellar har du ikke t4 gloves?" og jeg sagde "jo da" kiggede også så jeg havde de forkerte gloves, dvs sharded de forkerte.. fik dem dog
    tilbage af en GM med enchant på og lod mig endda beholde den void jeg fik udaf det.. hehe

Kender det kun alt for godt :/ Solgte min orb of deception til vendor efter jeg havde boostet min ven 4 gange i SM GY..den har samme ikon som orb of the forgotten seer som jeg havde fået 3 af, 'nuff said :/
    Fik den da haldigvis restored

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

• awwwhh det bare øv..kom faktisk også en gang til at sælge legs of living growth, jeg var sikker på jeg havde sat dem op til 700g.. så da de solgte på 1min blev and ret glad, men det falmede da
    jeg åbnede mail og så jeg havde skrevet 70g istedet for 700g.. well der var en druid der blev glad hehe..

• købte wool på ah for at lvl first aid op....kom desværre til at købe en stack for 9 s troede jeg...trykkede buyout og så ikke at den var på 99G :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Da jeg som lvl. 11 hunter fik mit første beast. Kunne bare ikk forstå meningen med at overtage et pet og så det forsvinder 10 minutter efter. Spurgte en nørd og han sagde "husker du at fordre det?," "skal man da det?..."

• Da jeg som lvl 55 mage faktisk opdagede at man kunne scroll i sit talent tree :oops:

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro