Lyd Problemer(LØST)

  • Jeg har lige fået formatteret min computer(ved et uheld :oops:). Nu har jeg fået den op at køre igen med windows xp pro. Dog er der lige det problem at der ikke kommer noget lyd ud af højtalere eller headsettet. Jeg har søgt på google efter drivere dog uden held. Er det noget i kan hjælpe mig med?
    ps. i EVEREST står der jeg har en
    "Realtek ALC883 @ nVIDIA nForce 410 (MCP51) - High Definition Audio Controller PCI"

  • det er om lydkortet er noget der sidder "i" bundkortet, eller om det er noget der sidder "på" bundkortet. hvis du kigger omme bag på dit kabinet, sidder lyd stikkene så "tæt" på dine usb og internet stik, eller siden den under grafikkort stikket?

  • Da jeg åbnede min computer sad lyd stikkene ligesom i en lille sølv/grå kasse på bundkortet så jeg tror det sidder I bundkortet . De sidder tæt på Lan kabel stikket og usb ja

  • Du gør det følgende så virker det...
    havde selv samme problem på min bærbar som jeg spurgte efter hjælp efter her inde også, men var heller ikke rigtig nok som kendte til det...


    Installere chipset driver
    Installere Microsoft AUU drivere


    Der efter gå du ind i enhedshåndtering og så ind under "System Devices" der er kommet et PCI Device som der er et udråbs tegn ved.. Højre klik på den og lade windows selv opdatere den, så finder den selv drivere til den og du kan så installere din software til dit HD High Definition lydkort.. Ligger på cd'en til din bundkort...


    Det virkede for mig og nurde virke for dig..

    - MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3