2 aften billeder.

  • Hey derude..


    Vil starte med at sige, at jeg ikke har styr på så meget inden for foto og options når man tager billeder. Men prøvede alligevel at tage et par stykker og se hvad der evt. kan komme ud af det når jeg smækker det i PS.
    Derfor er det ikke for at vise resultat, men derimod få lidt positiv kritik, forskellige indstillinger, hvad jeg kan gøre anderledes og hvad jeg kan redigere.


    Nu har jeg bare valgt to forskellige billeder ud, men har flere taget på same tidspunkt.


    Here it goes:


    Billede 1
    Billede 2


    MASSER af kommentarer :)
    /natch

  • Jeg er heller ikke selv en foto expert, men vil da godt komme med et par kommentare alligevel.


    BILLEDE1)
    Det er meget synd du har fået den lampe med i øverste højre hjørne af billedet.


    Til begge billeder? har du brugt en blizts (eller hvordan det nu staves) ? Synes det ødelægger stemingen i billederne at forgrunden (som er lidt kedelig) er så oplyst i forhold til resten.


    Mvh Stubkier

  • Billederne er alt for kedelige og noget mærkeligt flimmer ude i det sorte ville foretrække at det var helt sort,


    Kan ikke se det har været i PS.


    Er ikke selv foto ekspert eller noget det er bare min mening.

  • synes det er utroligt at folk ikke bare kan svare på det man spørger om og guide en.. Istedet for bare at komme med negativ bemærkninger og så er det det.. suk .


    Har heller ikke sagt de har været i ps , har sagt de kunne komme det hvis der altså bare var nogen der bare gad at prøve på at hjælpe en .. man bliver bare rakket ned på det her forum efterhånden.


    /natch

  • Tror ikke der er nogen der har ment deres kritik som "nedrakning"


    Jeg måtte også læse din post to gange før jeg forstod hvad du efterlyste.
    Du skulle tage og sætte dit kamera på en tripod og droppe blitzen, Når du tager billeder om aftenen/natten er tripodeen din bedste ven + lange lukketider.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    synes det er utroligt at folk ikke bare kan svare på det man spørger om og guide en.. Istedet for bare at komme med negativ bemærkninger og så er det det.. suk .


    Har heller ikke sagt de har været i ps , har sagt de kunne komme det hvis der altså bare var nogen der bare gad at prøve på at hjælpe en .. man bliver bare rakket ned på det her forum efterhånden.


    /natch


    Ja ja godt ord igen.
    Der blir jo ikke rakket ned på dig, der blir bare sagt at billederne er for kedelige, hvilket jeg vil give vedkommende ret i.
    Altså der er ikke rigtig noget motiv i billederne, og det vil så være mit råd til dig, at du skal prøve og tænke lidt mere på kompositionen af dine billeder.
    Nu kan jeg heller ikke lige finde ud af om du har brugt blitz eller ej, men til vidvinkel nattebilleder duer det ikke rigtig, der er det frem med stativet og så en god lang lukkertid.

  • Jaa... Til mit eget forsvar har din far jo altid sagt at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.


    Og du skriver masser af kommentarer.


    Og når jeg skriver at billederne er kedelige. Det kan du jo bruge til noget. Lad vær med at tage den slags "aften billeder" mere. Og så sagde jeg jo også at flimmeret i det sorte var irriterende. Det kunne du bruge til at få flimmeret væk.

  • Billede 1:


    Lampen ødelægger/tager alt opmærksomheden i billede, og det er syndt...



    Begge billeder:


    Du skulle ikke ha haft bliz på.. det har ødelagt billederne og de hyggelige stemning der er ved den "havn" eller havd det nu er :)


    ved ikke hvad for et cam du har brugt, men hvis det er en lille lomme cam, så ville du ikke får det beeedste ud af billederne om natten uden bliz.. der skal du ha en der har noget manuel indstillinger..


    Men fortsæt da endelig med billeder :D