PvE Warlock Build

  • Hejsa Tweak!



    Jeg leder efter det bedste PvE build til min warlock. (Level 70)
    Mit main focus er instance / heroic.


    http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRctqx0ofxc0I


    Eller skulle man gå efter SL/SL?
    http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVRczoZfbczIiz0es


    Eller skulle man gå efter Hybrid som Destruction?
    http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczI0zZxx0tr0tVuV



    Står mere eller mindre på bar bund, ved ikke rigtigt hvilket build der er bedst til PvE.




    Håber I kan håbe mig!


    Tak på forhånd! :)

  • 100% 0/21/40 intet der slår det spec, med godt gear kan du virkelig og jeg mener virkelig lave sygt dmg :)http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczI0zZEx0tr0zuhi

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    100% 0/21/40 intet der slår det spec, med godt gear kan du virkelig og jeg mener virkelig lave sygt dmg :)http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczI0zZEx0tr0zuhi


    Kommer an på gear.


    Taget fra Nihilium's side. Deres main lock har regnet lidt på det, og:
    The general rule of thumb is that going too deep in destro without capped hit and good crit rating is worse than going deep affliction. Affliction is less gear dependent and offers survivability that destro can only provide if wearing T5-6. There are no specific numbers. Although, I wouldn't suggest having less than 200 spell hit, 25% spell crit, and 1200 damage self-buffed when choosing a deep destro type of spec. Only with numbers like that (generalization) can destro start dealing more damage output than deep affliction.


    Så har du mindre end T5 gear kan 0/21/40 ikke bruges hvis du vil give mest dmg, og det kender jeg selv. Har flere destro lock i guilden med T4 som tror 0/21/40 er det bedste, men jeg kan med min S3 lock nemt overgå dem i dmg med Aff. Og den er jo slet ikke Hit capped eller med masser af mana da det er S3. Og jo, mana betyder os noget. For det 1,5 sek du lifetapper kunne ellers bruges på dmg, så jo mindre man har brug for at LT, det mere dmg kan man afgive.


    [URL=http://nihilum.mousesports.com/en/article/18,warlock_guide_and_tips_to_25_man_raiding_/]Link til Nihiliums side[/URL]

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850


  • enig og da de felste locks nok har frozen shadowweave sæt, så vil et spec med improved healthstone/imp og så ellers mest affliciton nok være at foretrække til raids...dog er improved shadowbolt ret rar, og selv er jeg daemon lock, hvilket en del piver over, men da vi ofte er flere locks i gruppen er der ikke brug for 2 bloodpacts, så min felguard laver temmeligt meget skade ligesom jeg selv, men fordelt på 2 kan man lave mere damage uden at tage aggro....daemon specc er meget udnervurderet imo, men i visse guilds bliver man påtvunget at specce aff eller destruct hvis man vil raide.....mest af uvidenhed tror jeg.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    enig og da de felste locks nok har frozen shadowweave sæt, så vil et spec med improved healthstone/imp og så ellers mest affliciton nok være at foretrække til raids...dog er improved shadowbolt ret rar, og selv er jeg daemon lock, hvilket en del piver over, men da vi ofte er flere locks i gruppen er der ikke brug for 2 bloodpacts, så min felguard laver temmeligt meget skade ligesom jeg selv, men fordelt på 2 kan man lave mere damage uden at tage aggro....daemon specc er meget udnervurderet imo, men i visse guilds bliver man påtvunget at specce aff eller destruct hvis man vil raide.....mest af uvidenhed tror jeg.


    Demon spec hos os er MEGET ilde set, de giver simpelthen for lidt skade til vi gider at have dem med i forhold til en anden class eller et andet spec. Vi tager locks med for skade...

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Demon spec hos os er MEGET ilde set, de giver simpelthen for lidt skade til vi gider at have dem med i forhold til en anden class eller et andet spec. Vi tager locks med for skade...


    det gør vi skam også, og det er intet problem for mig at ligge lige under tanks mht aggro og over totalt set (dvs inkl felguard) med bedre gearede aff locks....tænk på at felguard ikke bare giver resist, men også spellpower back...ligesom felarmor giver ekstra power....har ikke 1 eneste item fra kz eller andre steder og har konkurreret med både aff og destruction locks med t4/t5....min eneste ulempe er hvis jeg er eneste lock og de vil have bloodpact.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det gør vi skam også, og det er intet problem for mig at ligge lige under tanks mht aggro og over totalt set (dvs inkl felguard) med bedre gearede aff locks....tænk på at felguard ikke bare giver resist, men også spellpower back...ligesom felarmor giver ekstra power....har ikke 1 eneste item fra kz eller andre steder og har konkurreret med både aff og destruction locks med t4/t5....min eneste ulempe er hvis jeg er eneste lock og de vil have bloodpact.


    Med dette spec ville du stadig give mere dmg.
    http://www.wowhead.com/?talent=IVrri0fkVtcofxc0I

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    til pure raids er dette dog imo lidt bedre


    http://www.wowhead.com/?talent=IE0bboftVxfofxc0I


    men grinding bliver nok lidt sværere med den så.


    Ingen improved drain soul :S


    Den giver 10% mindre threat på Aff spells, det er overall næsten det samme som en +5% spell dmg buff. Da det booster 55% af din samlet dmg (Den del der sikkert er Aff baseret, mod de 45% som kommer fra SB's [CIRKA tal]).


    P.S. Endelig glad for en konstruktiv snak i stedet for de småbørns whiners der er på WoW-forum som slet ikke kan komme med ordentlige svar. Træt af alt den: "Fuck dig din n00b, jeg styre for vildt med mit spec. Intet er bedre!"

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • man drainer jo ikke soul i raids, og man reccer jo efter hvert pull, så den mente jeg ikke var en fordel..oftest har man jo også salvation på (-30% threat) og bør kunne holde sig under tanken hvis man starter blødt op med dots :) ...og så fyrer en helv.. masse shadowbolts af.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det har INTET med drain soul at gøre, kun dens reduced threat del. Hvor starte langsomt ud for ikke at få threat, når du kan sætte et talent og så i stedet give maks gas fra starten. Som lock er man der for at give skade, og hvis man på denne måde kan give maks skade konstant i stedet for skulle stå at kigge fordi man ikke har reduceret threat, så er det jo spild af tid...

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Jeg vil sige affliction til at starte med. Når du sår får lidt bedre destro gear (masser af crit), så kan du begynde at overveje det. Da det er nemmere at skaffe godt affliction gear er det naturligt at starte ud med.


    Edit: Ja man må endelig ikke glemme felguarden! Det er uhyggelig så meget skade i kan lave tilsammen. Det kræver dog lidt at dine healere også holder øje med ham, da du ikke selv har tid til at heale ham, og hvis han dør er du nul og nix værd.


    Men felguard er nok min personlige favorit. :) Da det lige som affliction er nemt at skaffe gear til. Destro kræver virkelig du har noget godt crit gear der ikke er for "gimped" i SP.