Der er ved at være rigtigt mange Fiskehejrer her hvor jeg bor, her er én af dem fra idag af:

Fiskehejre
-
-
Dine billeder bliver bestemt bedre og bedre
Fine farver. Der mangler måske en anelse skarphed på fuglen. Fx. omkring dens næb. Jeg ved godt det er meningen at vingerne skal være slørret.
-
Vejret idag var desværre meget tåget og overskyet, og ved ISO 400 gav det desværre ikke helt gode lukkehastigheder med min 55-250 IS som har f/5.6 ved 250mm
Men tak for de pæne ord
-
Jeg synes godt nok også det er et lækkert billede!
Som Celfa også er inde på, er det rigtig flotte farver.
-
Flot fanget, flotte farver
syntes det er et godt billede
-
Fik lige fotograferet en hejre på næsten samme måde her til middag, og der er intet gjort ved billedet andet end at resize, det var knivskarpt lige ud af kameraet
-
På samme tur stødte jeg på en andrik der voldtog og næsten druknede en stakkels and:
Billedet er desværre meget uskarpt fordi jeg ikke havde tid til at skifte ISO eller blænde, jeg har et billede mere hvor man kun lige kan se 1 cm af næbbet stikke over vandet...
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Fik lige fotograferet en hejre på næsten samme måde her til middag, og der er intet gjort ved billedet andet end at resize, det var knivskarpt lige ud af kameraetSynd at du ikke lige fik det sidste af vingen med i bunden af billedet. Ellers et superflot og skarpt billede
-
Flot skarpt billede af hejren, du skriver det kommer lige fra kameraet, men det er uden exif. Hummm
Hvad har du gjordt ved billedet. ? Det har været igennem Noiseware/Neat Image ikke.
-
Flot Flot Flot.
-
Oprindeligt indlæg af |Henrik|
Flot skarpt billede af hejren, du skriver det kommer lige fra kameraet, men det er uden exif. HummmHvad har du gjordt ved billedet. ? Det har været igennem Noiseware/Neat Image ikke.
Når jeg ændre størrelsen af mine billeder i infaview skal jeg da også krydse af at jeg vil beholde exif
Mvh Stubkier
-
Oprindeligt indlæg af |Henrik|
Flot skarpt billede af hejren, du skriver det kommer lige fra kameraet, men det er uden exif. HummmHvad har du gjordt ved billedet. ? Det har været igennem Noiseware/Neat Image ikke.
Det er fordi jeg har brugt save for web i PSE, nej billedet har ikke været igennem neat image.
Som sagt er det eneste der er gjort at jeg har ændret størrelsen på billedet og skæret en smule af toppen. -
Her er billedet i original størrelse med exif, har kun konverteret til Jpeg da det ellers ville fylde 13.5 MB
-
En ægte ornitolog. Bravo dem kan vi bruge flere af.
Og flotte fotos. -
Oprindeligt indlæg af baloo
En ægte ornitolog. Bravo dem kan vi bruge flere af.
Og flotte fotos.Hehe dog ikke, men tak
-
Me like them!
Det er uden tvivl godt skudt. Du må ha' en hurtig reaktionsevne, når du kan fange dem i luften på den måde.