Her sælges - Der må bydes!
Dato på kvittering: 26/7 2007
Emballage og tilbehør: Ja, men i meget dårlig stand. Af tilbehør er der kun dokumentation og Core 2 Duo klistermærke.
Overclocking: Ja, 3.4 GHz med Thermalright Ultra-120 eXtreme og Arctic Silver 5. Kom aldrig over 60 grader!
HBO: 600,-
Dato på kvittering: Har kvittering, men kan ikke finde den lige her og nu.
Emballage: Ja, i god stand. Af tilbehør haves al dokumentation, kabler og adaptere.
Overclocking: Nej, ingen.
Dato på kvittering: 29/6 2007
Emballage: Ja, i god stand. Af tilbehør haves al dokumentation og alle kabler.
HBO: 450,- Bud på 575,-
Thermalright Ultra-120 eXtreme
Dato på kvittering: 19/11 2007
Emballage: Ja, i god stand. Af tilbehør haves alle adaptere, skruer, brackets etc.
HBO: 200,- Bud på 200,-
Western Digital Raptor WD740ADFD
Ingen kvittering på denne.
Emballage: Nej. Sendes i antistatisk pose eller lignende emballage.
HBO: 500,-
Dato på kvittering: 17/1 2008 (sammen med RAM og et DVD-RW)
Emballage: Ja, i god stand. Af tilbehør haves kabler, DVD med drivers, I/O plade og manual.
HBO: 500,-
2 x 1 GB Kingston ValueRAM @ 667 MHz
Dato på kvittering: 17/1 2008 /Sammen med bundkort og et DVD-RW)
Emballage: Ja, i god stand.
HBO: 100,- pr klods?
Samlet bud på 3.500,- PP inkl P182
Jeg kan se at der er stor interesse om min hardware, hvilket jeg umuligt kan være negativ overfor, og jeg er glad for at der er bud på samtlige dele her i tråden og i min PM indbakke. Med det sagt, vil jeg gerne opfordre til fremover, at ALLE BUD bliver skrevet her i tråden og IKKE i min PM indbakke, så alle kan følge med.
Jeg vil meget nødig beskyldes for at lyve, for at få solgt mine ting til en højere pris, ved at sige at der ligger højere bud i min indbakke end der ligger er forinden.
På forhånd tak!
Jeg vil gerne minde om at jeg styrer slagets gang og sælger til det der forekommer lettest for mig. Jeg forbeholder mig samtidig alle mine rettigheder som sælger. Jeg håber og regner med at i vil byde fair og overholde mine HBO!
Yderligere vil jeg gerne gøre opmærksom på, at jeg intet sælger, før der er køber til det hele! Håber på at kunne slutte salget fredag eller mandag aften.
Samlede bud foretrækkes og vil med aller højeste sandsynlighed opvejes i mod enkelte bud, da det gør alting meget lettere for mig!
Alle bud noteres som Plus Porto!