Antec Nine hundrer - larm?

  • Der er nok mange der kender til dette kabinet og derfor kunne jeg godt få mig selv til at spørge om der er nogle der har læst et eller andet sted hvor meget det larmer (i dB). Ellers kan i bare lige skrive om i synes det larmer. Jeg har jo læst at der er ret mange blæsere på det.


    Jeg har også tænkt over hvordan man skulle kunne skifte mellem de 3 ventilerings "levels" der er.


    Håber at i kan hjælpe mig. Jeg spørger om alt det her fordi jeg har brugt alle mine usb porte på mit kabinet og så er det også ret upraktisk.


    Antec Ninehundred Gaming Case (1. link)
    Antec Ninehundred Gaming Case (2. link)

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

    Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Det larmer ikke særlig meget. Kører altid på laveste og der er nærmest storm derinde. Der er en lille switch til hver blæser som har 3 trin og dem skal man ændre manuelt.


    Øhh. Når det ikke larmer ret meget betyder det så at man kan sove fra det? Kan du?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lga1993


    Øhh. Når det ikke larmer ret meget betyder det så at man kan sove fra det? Kan du?


    Smag og behag... jeg kan ikke lide at sove med pc tændt, specielt ikke sådan et overclockings monster kabinet. Hvis du ikke har tænkt dig at oc har du slet ikke brug for det kabinet. Det vil selvfølgelig larme lidt mere end et med kun 1-2 blæsere f.eks. hvilket er rigeligt til en pc der kører ved standard clocks.

  • Det er nok højere end gennemsnittet, men det flytter også en hel del mere luft.
    Du kan sagtens købe en håndfuld yate loon 120 mm til at erstatte de blå standard blæsere, så er der nok ingenting at høre.


    Som sagt er der ingen grund til at købe det hvis du ikke skal lave noget seriøs luftkøling.

    E6600 @ 3.5 / 8800 GTS 640 / Asus P5K Premium / Antec 900
    Superpi 14.234 / 3D'06 11796

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral
    Det er nok højere end gennemsnittet, men det flytter også en hel del mere luft.
    Du kan sagtens købe en håndfuld yate loon 120 mm til at erstatte de blå standard blæsere, så er der nok ingenting at høre.


    Som sagt er der ingen grund til at købe det hvis du ikke skal lave noget seriøs luftkøling.


    Som sagt har jeg heller ikke brug for et vildt "kølende" kabinet. Jeg har brug for et standard kabinet der har kølere i front/top, bare ikke på siderne og så usb stik osv. i toppen af kabinettet.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM