Installation hænger :-(

  • Hej igen!


    Jeg har et lille problem, som efterhånden er ved at bliver stort og gå mig på nerverner!


    Jeg opdaterede for efterhånden lang tid siden min Logitech software "SetPoint", dog meldte den en fejl, men installationen fortsatte dog alligevel :-)


    Alt var fryd og gammen, indtil jeg opdagede for noget tid siden at når jeg fx. forsøger at afinstallere elelr installere nye programmer/spil, så starter den på den føromtalte SetPoint installation :-(


    Har prøvet at opdatere SetPoint, dette hjælper heller ikke :-( Samme fejlmelding :-(
    På fejlen lyder det som om at det er setup-filen der er problemet :-( Det er ikke plads der mangler, har 10GB at gøre godt med :-(


    Det er noget virkelig lort, idet jeg er i gang med at skifte programmer ud med nyere versioner m.m. :-)


    Nogen der kan afhjælpe? Fortælle mig hvor fejlen ligger? Evt. har prøvet det samme?

  • øh, den skriver drive 2c:\ <-- det er der vel ikke noget der hedder?


    Hvis de ikke er fordi du selv har skrevet forkert, så fjern den gamle driver helt og installer igen (med en genstart imellem).


    /ask

  • Nå, men jeg har nu søgt i øst og vest... og ingen ting hjælper...


    Hver gang jeg vil afinstallere eller installere noget, så starter installationen til SetPoint :(
    Jeg har dog fundet ud af at det er hver gang installationen kommer fra en *.msi fil...



    Nogen der kan hjælpe, inden jeg formaterer maskinen... :(