Cloverfield

  • Der var ikke en skid i biografen da vi var inde og se den igår ! Men synes den var virkelig fed ! :D


    Og monsteret er rimelig cool. Ikke nogen forvokset dinosaur eller noget.. Og det håndholdte kamera gjorde mig egentlig ikke noget, det gjorde kun fornemmelsen af realisme større! Fed monsterfilm !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Der var ikke en skid i biografen da vi var inde og se den igår ! Men synes den var virkelig fed ! :D


    Og monsteret er rimelig cool. Ikke nogen forvokset dinosaur eller noget.. Og det håndholdte kamera gjorde mig egentlig ikke noget, det gjorde kun fornemmelsen af realisme større! Fed monsterfilm !


    Enig :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Fuck den var fed! Og selvom jeg der er mange ting som jeg savner at få at vide i filmen, så var den stadig fed! :evil:



    "Spoilers"
    Gad godt vide hvad fuck der skete med folk der blev bidt af de der "unger" og hva faen det monster egentlig var.
    Håber på en måde der kommer en fortsættelse hvor man får forklaret hvad der skete efter kameraet blev slukket og alt det andet.


    Men damn den var stadig fed!

  • Har lige været inde og se den. FOR SATAN DA!! ER du gal i hele hule helvede den var multi monster fed. Den faldt lige i mig. Har aldrig set noget lignende, det er helt vildt.


    Monsteret er super fedt(jeg vil ikke afsløre noget, det skal i selv se). Det håndholdte cam er ikke mindre end super genialt, det giver den vildeste intensitet til hele filmen. Skuespillerne var voldsomt gode og slutningen var helt okay selvom der er folk der ikke kan lide den. Jeg havde sindsyg høje forventninger til filmen og formået stadig at blive ualmindelig overrasket.


    Den for 9999999/10 fra min side af. En af de allerbedste film jeg har set i meget lang tid!

  • Det er så nok den fedeste film jeg har set i meget lang tid! Slutningen er som i andre skriver, lidt tam, hvilket et eller andet sted, lægger op til en 2'er?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Det er så nok den fedeste film jeg har set i meget lang tid! Slutningen er som i andre skriver, lidt tam, hvilket et eller andet sted, lægger op til en 2'er?


    Nemmerlig :)
    http://www.filmz.dk/forum/item/30283/#

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • var inde og se den igår. mega fed film! Dog kender jeg op til flere som langt fra deler den opfattelse. Alene lyden var nok til at jeg var hooked! Klart en dvd der skal shoppes.


    Den nye Godzilla :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Daamn det er træls at bo derude hvor kragerne skal ha' madpakke med :/ Kommer sikkert først i den lokale om et halvt år.


    Der er bare en ting jeg ikke forstår - et budget på 25 mill., hvordan kan det række til sårn en film ? Den ser da rimelig pebret ud i traileren.