K: Bundkort til 478 CPU

  • er der noget bestemt du søger


    jeg her et par stykker til at ligge du kan købe rigtig billig da jeg ikke helt ved om de virker

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

  • zizo: Nej .. jeg har ikke noget bestemt i tankerne, men er nok ikke så interesseret i det du kan tilbude, hvis du ikke er sikker på at de virker, har jo selv et defekt som er årsag, til at jeg søger et andet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Penta50
    zizo: Nej .. jeg har ikke noget bestemt i tankerne, men er nok ikke så interesseret i det du kan tilbude, hvis du ikke er sikker på at de virker, har jo selv et defekt som er årsag, til at jeg søger et andet


    Har måske det du skal bruge. Vi har hos en af kammersjukkerne en del abit boards liggende til 478 jeg skal lige kontakte ham og så hører om der er en magen til du har i forvejen som virker selvfølgelig. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Penta50
    Hitman: Det behøver ikke at være ABIT, gerne ASUS - Gigabyte eller andet, bare jeg kan bruge CPU - ram m.m.
    Men du må meget gerne høre af.


    mvh


    Ja jeg ser hvad der er det er mest Abit. Hvad vil du give for det? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Penta50
    Hitman:
    Da det jo er til et efterhånden gammelt system, så er det ikke de mange penge. Men lad os lige se hvad der er og snakker vi pris. :D
    mvh


    Altså jeg er ligelad med hvor gammel systemet er. Det er dig der søger og hvis ikke du vil give noget gider jeg sgutte startet dytten og kører hen og sortere i boards til dig. Get the picture dude? :$ Det skal også sendes osv. Så smid en pris på et board magen til det du har så skal jeg nok fortælle dig om jeg gider lede. :))
    Du må tro min tid er til det rene pjat. :pokey:

  • Hitman: Kan sgu ikke forstå din holdning. Du henvender dig til mig og tlbyder, at undersøge om der skulle være noget hos en kammersjuk. Så spørger du hvad jeg vil give og fliner ud, , da jeg ikke vil give en pris på noget jeg ikke ved hvad er.


    Du kan da ikke forvente, at jeg skal sætte kroner ( store eller små ) på noget ukendt.
    Hvis du føler at man bruger din tid til pjat "Du må tro min tid er til det rene pjat" , ja men så lad da vær med at gå ind i det.
    mvh


    " og ha en god dag "


    til andre kom med hvad I eventuelt har !!!

  • Tror du ikk bare at han ville hører om du ville give nok til at det er besværet værd for ham?.. hvis du alligevel kun vil give 50 kr eller sådan noget kan det jo ikk betale sig for ham, men hvis du derimod vil give 200 kr eller mere for et godt board som du står og mangler kan det jo godt betale sig for ham.. tror det var sådan han mente det..


    MVH Kenneth.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Tror du ikk bare at han ville hører om du ville give nok til at det er besværet værd for ham?.. hvis du alligevel kun vil give 50 kr eller sådan noget kan det jo ikk betale sig for ham, men hvis du derimod vil give 200 kr eller mere for et godt board som du står og mangler kan det jo godt betale sig for ham.. tror det var sådan han mente det..


    MVH Kenneth.. =)


    PsyCho? Tak for opbakningen og jeg har svaret dig på pm skal nok se om jeg kan finde det du søger og det er slet ikke priser på 200,- vi snakker om. :9xo
    Penta50? Har skrevet en pm hvor jeg forklarer stort set det samme som PsyCho skriver her. ;)

  • Hejsa


    Hvis du ikk har fundet noget endnu har jeg et AsRock P4i65G
    Der er monteret en 2,4Ghz P4 533fsb på.


    200,- +pp så er det dit
    150,- uden cpu
    Der er kvitt. med - den er fra 17/11-06