Digital Kamera - Hvad og hvor?

• Hep hey

Ville lige høre hvad i ville vælge i pris klassen 1800kr ca. af digicam

Har ikke lige så meget forstand på Digital Kamera :) det skal bruges til Cebit 08..

:rules:

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Har jeg enlig også kikket på

men hvad er forskellen mellem PowerShot og IXUS serien?

Powershot = mange muligheder, god zoom, bedre kontrol nok også lidt bedre billeder

Ixus = ser smart ud, cool design, tager stadig ok billeder

Sådan meget hårdt risset op. Ixus er lavet til at være et smart kamera som er lille. Powershot er lavet til at have funktioner muligheder mere end se smart ud.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Pyro22

Er der ikke batteri med til det der?

Og er der ikke andre er har noget at sige?

Vil tro der er batteri med til det jo. Men hvis du skal løbe rundt på messe i et par dage så er jeg ikke sikker på et sæt slår til :) Kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil fotografere :)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Vil tro der er batteri med til det jo. Men hvis du skal løbe rundt på messe i et par dage så er jeg ikke sikker på et sæt slår til :) Kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil fotografere :)

masser af boothbabes :P hehe

• Skulle jeg tage en ixus hvilket jeg aldrig ville gøre da det simpelthen bliver for meget auto og ingen mulighed for at styrer noget :)

Når men valget ville blive 860IS fordi den har en vidvinkel hvilket de andre ikke har. Den har desuden en fysisk større chip uden at være presset op i megapixel hvilket er med til at give bedre billede kvalitet især ved høj iso.