Hep hey
Ville lige høre hvad i ville vælge i pris klassen 1800kr ca. af digicam
Har ikke lige så meget forstand på Digital Kamera det skal bruges til Cebit 08..
Hep hey
Ville lige høre hvad i ville vælge i pris klassen 1800kr ca. af digicam
Har ikke lige så meget forstand på Digital Kamera det skal bruges til Cebit 08..
En meget fin løsning ville være: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394884
Husk batteri og godt med hukommelse
Har jeg enlig også kikket på
men hvad er forskellen mellem PowerShot og IXUS serien?
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Har jeg enlig også kikket på
men hvad er forskellen mellem PowerShot og IXUS serien?
Powershot = mange muligheder, god zoom, bedre kontrol nok også lidt bedre billeder
Ixus = ser smart ud, cool design, tager stadig ok billeder
Sådan meget hårdt risset op. Ixus er lavet til at være et smart kamera som er lille. Powershot er lavet til at have funktioner muligheder mere end se smart ud.
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
En meget fin løsning ville være: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394884
Husk batteri og godt med hukommelse
Er der ikke batteri med til det der?
Og er der ikke andre er har noget at sige?
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Er der ikke batteri med til det der?
Og er der ikke andre er har noget at sige?
Vil tro der er batteri med til det jo. Men hvis du skal løbe rundt på messe i et par dage så er jeg ikke sikker på et sæt slår til Kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil fotografere
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Vil tro der er batteri med til det jo. Men hvis du skal løbe rundt på messe i et par dage så er jeg ikke sikker på et sæt slår til
Kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil fotografere
masser af boothbabes hehe
Har siddet og kikket lidt på de forskellinge Ixus modeller og hvilken ville i tage?
Skulle jeg tage en ixus hvilket jeg aldrig ville gøre da det simpelthen bliver for meget auto og ingen mulighed for at styrer noget
Når men valget ville blive 860IS fordi den har en vidvinkel hvilket de andre ikke har. Den har desuden en fysisk større chip uden at være presset op i megapixel hvilket er med til at give bedre billede kvalitet især ved høj iso.