Hjælp de stakkels dyr!

  • Jae det er sørgeligt at den slags sker, men så længe der kan tjenes penge på det stopper det ikke.
    Man burde stille sig op foran en pelsbutik og vise den frem på en bærbar. Kan være nogen af de dyre damer fik en dårlig smag i munden.

    E6600 @ 3.5 / 8800 GTS 640 / Asus P5K Premium / Antec 900
    Superpi 14.234 / 3D'06 11796

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe
    Kæft var ved at tude...sådan som de lider...fik nærmest et raserianfald havde sådan løst til at gennem banke de svin der gjorde det! X(


    Helt enig. Man har lyst til at give dem den samme tur ikke?!

  • Har også set det for lang tid siden - overvej virkelig, om i har lyst til at se det. Det brænder sig fast på nethinden...

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek


    Du har nu et link


    ''Tak''


    Krafthelvede hvor er det ulækkert!!!


    Man skulle skære kuglerne af på de mænd som har gjort det.. Derefter dyppe dem i et eller andet meget ætsende...


    Kan slet ikke forstå hvorfor de ikke tager deres dolk og skære hlsen over på dem? Det er ihvertfald hurtigere, og mindre smertefuldt for dyret, end at de skal hoppe oven på halsen af kræet.
    Det må da også være nemmere at flå skindet af et dødt dyr, end et levende..

  • godt, så forstår jeg hvorfor videoen er blevet fjernet, den er ikke helt for sarte sjæle.


    vi ved jo alle sammen at det sker, det er daglig dag i den verden vi nu engang lever i.


    disse mennesker må ikke have meget medfølse for andre levende væsner, men igen det vel et sted den eneste måde de tjener til dagen af vejen. jeg kan skrive klade op og klade ned om hvor meget jeg afskyer disse mennesker, men hva' jeg sidder jo selv med en dårlig smag i munden over ikke og gøre noget ved det, jeg kan sagtens arbejde en masse ekstra og sende en masse penge til at hjælpe de stakkels dyr, men i stedet bruger jeg tiden og pengene på min datter.


    bliver bare nysgerrig, hvor mange af jer efter og ha set den video har rent faktisk givet nogle penge til dem ??

  • Hvis der er andre som vil se filmen, er den til at finde på siden som grill snakkede om tidligere:
    pelsinfo.dk


    -Nonsens, jeg må ærlig talt erkende at jeg ikke var klar over det var sådan det forgik.
    Og det lyder da som om jeg ikke er den eneste.


    Og at gøre noget er jo simpelt. Køb kunstig pels i stedet, eller hva det nu hedder, eller undersøg evt. baggrunden for hvor pelsen stammer fra, osv. inden man køber den.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • ja jeg må da godtnok indrømme at jeg blev dybt frustreret over det...


    og jeg har virkelig lyst til at skære dem op LEVENDE som der pelsede de stakkels dyr...


    men jeg kan huske jeg så en lignende film hvor der var nogen der havde transporteret en masse hunde og katte der skulle af med pelsen...


    men som jeg har sagt så mange gange. hvad er det for en verden vi lever i

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvis der er andre som vil se filmen, er den til at finde på siden som grill snakkede om tidligere:
    http://www.pelsinfo.dk/


    -Nonsens, jeg må ærlig talt erkende at jeg ikke var klar over det var sådan det forgik.
    Og det lyder da som om jeg ikke er den eneste.


    Og at gøre noget er jo simpelt. Køb kunstig pels i stedet, eller hva det nu hedder, eller undersøg evt. baggrunden for hvor pelsen stammer fra, osv. inden man køber den.


    okai jeg havde så godt hørt/læst at det var sådan tingene forgik, er dog stadig røstet over at se det på film, en ting er jo og vide det noget andet er og se det.


    jeg har aldrig i mit liv købt noget ægte pels og vil heller aldrig gøre det, vil simpelthen ikke støtte det, men det jo ikke bare nemt nok, det skal jo verden rundt, så længe der er salg så længe vil de ske. men nogle folk er så snobbet og ligeglade at de gerne vil købe sådanne pels for at se fin ud og så de da ligeglade med hvordan den er kommet til at sidde på dem. ganske forfærdelig kyniske mennesker, men sådan er verden bare. desværrer

  • ja jeg syntes i skulle læse på dette...


    http://www.pelsinfo.dk/hundekattepels.htm


    og derudover læste jeg så om katte i flaske og der var det lige før jeg blev rasende over det. for det er sku fandme grotesk at lade sådan nogen uskyldige dyr lide på den måde...


    hvad har de katte gjort dem? jeg spørger bare

  • Slap nu lige af med jeres barbariske øje-for-øje straffe. Syntes i selv i er bedre mennesker når i vil gøre sådan noget?
    Jeg er helt enig i at det er unødvendig lidelse for dyrene, og at det er ganske forkasteligt, men jeg tror også på et civiliseret samfund hvor vi løser problemerne på en civiliseret måde.


    Jeg har lige så lidt problemer med pels produkter som jeg har med læder produkter. Det skal bare foregå ordentligt og humant, ligesom jeg går ud fra at det gør ved læder.


    @gonlaa, katte i flasker? Hvis det er bonsai-kitten du refererer til, så var det en harmløs joke som folk åbenbart ikke helt forstod.