Warrior build lvl 70

• PvP = Arms (2H)

PvE = Fury (DW)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvad skal du bruge dit Protection Build til? Heroics, Endgame Raid, skal du kunne solo med det?

Så vil jeg gerne give et forslag :)

Jeg vil bare bruge ham til lidt PVP og Instance. Og selvfølgelig nogle få quest i OL.

Jeg havde overvejet noget i denne stil:
    http://www.wow-europe.com/en/i…0002305511032002123531051

Men vil da meget gerne høre jeres mening.

• du kan ikke bruge protection som sådan til Pvp eller at queste ordentligt, da det tager for lang tid at nakke mobs til questene, og du ikke kan give nok dmg i pvp.

Hvis du skal være tank i instances, så skal du være klar over at dine pvp muligheder og grind muligheder forsvinder ret så grumt :P

• Som der tidligere er blevet sagt, så funker pvp og grinding ikke godt mens man er tank specced. Men at være tank specced gør dig så tilgengæld til en af de mest eftertragtede class'es til instances :) Og nok også den med det største ansvar i en gruppe.
    Som dps specced kan det være noget sværere at finde en gruppe...

Et godt tankspec ville være:
    Tankspec
    Husk det er vigtigt at få 490Defense hvis du vil op og tanke heroics og større, det gør dig Crit immun! Samtidig skal der også focuseres på stam, stam og stam :) Ovenstående spec bruger jeg selv på min warrior tank.

Et godt PvE DPS spec (Fury) ville være:
    Fury spec

Dette spec bruger vores raid aktive DPS warrior og er det der funker bedst for ham.

PvP har jeg ik noget forslag til, da det ik er noget jeg bruger meget tid på. Men det skulle vist være noget Arms spec med en ordentlig 2hander :)

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

• Jeg ville nok bruge noget lignende dette her spec til tanking.

Improved Thunderclap og Taunt er nice til normale instances hvor du tanker flere mobs af gangen. Samtidigt har du Devestate og Heroic strike til 9 rage pr. use, det hjælper ufattelig meget på grindproblemet.

Saml en god bunke Fury Gear så vil du se din Rage Generation være temmelig høj i forhold til hvad det koster at bruge Devestate og Heroic Strike. Men det reder dig ikke i PvP, og det er ikke noget vidunderspec til PvE DPS. Til gengæld kan du tanke alt med det, afhængig af gear selvfølgelig :)

Improved Defensive Stance har jeg personligt fravalgt, jeg har tanket næsten alt Pre-TBC uden og man mærker ikke ret meget til det. Jeg skal dog ikke komme med noget ordentligt bud på hvor effektiv den er efter Karazhan, men det er kun -6% damage af Spells så IMO er det ikke noget afgørende.

Improved Shield Wall kan være nyttig, men personligt vil jeg hellere bruge de 2 talent points på Tactical Mastery end på en ability med 30 mins Cooldown, men jeg skifter også stance som en gal.

---

Hvis du vil have bedre PvP og DPS muligheder vil jeg nok bruge noget lignende dette her spec.

Det er et ok Hybridspec IMO.
    3/3 Tactical Mastery for mere MS Threat, og alle de nødvendige abilities i Arms til PvP og DPS. Samtidig med at du har forholdsvis gode muligheder for at kunne tanke, det er ikke lige så godt som det andet build, men det virker.