Sli bridge. ??

  • Yo tweakers?
    Jeg er havnet i en dum situation. Jeg sider med et asus P5N-E sli og skal lege med noge sli. Jeg er et forfærdelig rodehoved nogen gange så jeg tror min sli bridge er røget ud et sted. Jeg har et fra et gammelt gigabyte kort men det er alt for kort. Kan disse bridges købes nogen steder?
    Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad jeg mener så er det sådan en fætter jeg skal bruge:

  • Forstår ikke helt hvad du sagde og ved ikke meget om computere.


    Men mener at SLI kun er for nVidia bundkort.


    -FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Forstår ikke helt hvad du sagde og ved ikke meget om computere.


    Men mener at SLI kun er for nVidia bundkort.


    -FredeK


    så var det jo godt du fik svaret på spørgsmålet. Og det er ikke Nvidia bundkort der kan køre SLI, men deres chipset, som så f.eks. ASUS har valgt at bruge på det bundkort Hitman har. Det han mangler er den "bro" der binder de to grafikkort sammen.


    ( fredek - det er altså ikke en rigtig bro, bare noget man kalder den ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Forstår ikke helt hvad du sagde og ved ikke meget om computere.


    Men mener at SLI kun er for nVidia bundkort.


    -FredeK


    Ok....
    Misforstod dig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TolaGarf
    Midtdata sælger vist en SLI bridge, men aner ikke hvad længde den har. Du må selv lige søge på deres webside efter den.


    De har i hvert fald solgt dem...

  • Jeg har ikke sådan er , men jeg har lige monteret et Asus og det var en med "bevægelig" bro.
    Det vil sige at afstanden var ligemeget.
    Så kan du få fat i sådan en er det da ok.




    SMLDK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af XmuZz
    Jeg har en fra mobo i min profil?


    sorry for OT men XmuZz, du har ik noget som signature el. i din profil om dit motherboard så lidt svær at se ;)

  • Nej det har jeg da heller ikke, hvad det for noget. Nu har jeg været hardware fri i 1 år, og så har jeg haft det fjernet. Men er lige så stille kommet tilbage igen, men ligger stadigvæk inde med det gamle lort :D
    Mobo'et er DFI LP NF4 SLI-DR

  • Jeg har sådan en hård Asus-fætter, som du har billede af, til at ligge hvis det var noget... Befinder sig i vestjylland..

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2