eBay betaling

  • Jeg er netop ved at gennemføre en handlen via eBay. Men det er første gang, og er lidt i tvivl om jeg kan betale med dankort ? Kan man det ?


    Tak ;)

  • Kan ikke lige finde noget om det, men de understøtter ihvertfald paypal som er gratis at oprette hvis man har et kreditkort osv...der tror jeg nok du ka bruge visa/dankort hvis det sån et du har.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Du skal tilknytte dit betalingskort (visa electron, visa/dankort, mastercard osv) hos paypal.


    Opret en konto hos paypal, hvis det ikke allerede er gjort http://www.paypal.com


    Husk altid at betale via paypal når du handler hos ebay. Så er du nemlig dækket hvis du bliver snydt (de fleste tilfælde)

  • Jeg ville ALDRIG gennemføre en handel via western union da det i auktionsammenhæng bliver brugt til svindel, 9 ud 10 gange.


    Nu har du censureret navnet, men du kunne evt sende mig link til det produkt du har købt i PM (ebay)...
    Så kan jeg spotte med det samme om den er god nok eller éj...
    Handler tit over ebay, og støder på svindlerne hver 2.gang (typisk nogle fra nigeria eller vietnam)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Vil da også gerne se hvad du har købt :)


    Jeg fandt ud af at han var en svindler, sååh.. Men det var nogle B&W 803S som jeg fandt på dba. Men jeg fandt dem oss på ebay - bare en lidt anderledes annonce ^^
    Var rimelig tæt på at blive tørret der, så tak for hjælpen GiZzZa.
    Det var for billigt til at være sandt ! Så jeg er igang med at tage pis på ham :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bukke^


    Jeg fandt ud af at han var en svindler, sååh.. Men det var nogle B&W 803S som jeg fandt på dba. Men jeg fandt dem oss på ebay - bare en lidt anderledes annonce ^^
    Var rimelig tæt på at blive tørret der, så tak for hjælpen GiZzZa.
    Det var for billigt til at være sandt ! Så jeg er igang med at tage pis på ham :)


    You are welcome.


    Jeg er også interesseret i de højttalere nu :)) og han har besvaret præcis samme mail som han sendte dig... Han får en retur nu :$