Zepto åbner Concept Store

  • Tjaa, ikke lige en nyhed der fejer benene væk under mig, eftersom Zeptos computere allerede findes i mange butikker rundt om i landet.


    Men det er vel fint nok for dem som gæster Fields. :)

  • Hvad vi mener om det ? - Tja det er vel fint nok ?


    Personlig er jeg lidt ligeglad - Kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre for mig.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Kunne være man skulle overveje en Zepto maskine, nu man rent faktisk kan gå ind og klage - mens man ser personen i øjenene! :clap: :crazyeyes:


    Tja hvis man bor i københanvnsområdet, så gør det vel lige lidt forskel om man skal til hedehusene for at klage eller til fields ? :crazyeyes:


    [Blocked Image: http://img141.imageshack.us/img141/4544/screenshot005uh3.png]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tjaa, ikke lige en nyhed der fejer benene væk under mig, eftersom Zeptos computere allerede findes i mange butikker rundt om i landet.


    Men det er vel fint nok for dem som gæster Fields. :)


    Det gør de jo ikke? ;)


    De kan købes mange steder ja, men de har dem jo ikke på lager nogen steder - De bestilles hos Zepto, gennem butikken..


    Glæder mig da til at høre om leveringstiden bliver anderledes hvis man går ind i butikken og bestiller en konfiguration, istedet for online, hvilket jeg da egentlig stærkt tvivler på.. :idea:


  • I know, og det bliver der nok ikke ændret ved bare fordi de får sin egen butik i Fields - Der gælder det samme nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    I know, og det bliver der nok ikke ændret ved bare fordi de får sin egen butik i Fields - Der gælder det samme nok.


    Uden tvivl..


    Så jeg kan ærligt talt ikke se grund til at de opretter en biks.. Derimod skulle de knalde de penge af på en bedre service istedet, ved RMA sager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Uden tvivl..


    Så jeg kan ærligt talt ikke se grund til at de opretter en biks.. Derimod skulle de knalde de penge af på en bedre service istedet, ved RMA sager


    Mere rigtigt kan det vidst ikke siges. :)

  • Jeg tror personligt ikke det kommer til og gå. Er jo som sagt AlfaViews tidligere direktør, som står i spidsen for det...


    Skulle ikke undre nogen at han kører det i sænk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er vel fordi det er ham gutten fra Alfaview der skal have noget med det at gøre? Han har jo ikke just det bedste ry.


    Ja netop - det var på grund af ham fra Alfaview.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squirrel
    Jeg tror personligt ikke det kommer til og gå. Er jo som sagt AlfaViews tidligere direktør, som står i spidsen for det...


    Skulle ikke undre nogen at han kører det i sænk


    heh... han skulle overlade biksen til en der havde forstand på at opretholde et firma.


    det forste JEG ville gøre hvis jeg var boss, var at kigge deres RMA/service godt igennem i bedene og få fyret dem der gør den del af firmaet ineffektivt.


    rule #1 in business: glade kunder = flere solgte varer
    rule #2: mere effektivt system =flere glade kunder


    hmm... mon jeg skulle starte et sådant firma? ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • så ville du opleve verdenen er skruet anderledes sammen. Ting som forsinkelser, fejl, tilbagekaldelse osv. fra producents side kan sænke din butik hurtigt. Zepto bygger jo ikke alt selv, og som med mange andre , så er de afhængige af andre.

  • Hmm.. På mit arbejde har vi Zeptoer på lager? :crazyeyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Synes jeg da du skulle ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hmm.. På mit arbejde har vi Zeptoer på lager? :crazyeyes:


    btw du har en "-" siddende ude i venstre side af din signatur i en linie for sig selv til aller sidst.