Problem med at åbne CoD4 i mp

  • Jeg kan ikke åbne CoD4 i multiplayer. Har ingen problem med singleplayer. Har købt det gennem steam. Har vista på min com. og har givet det lov for firewall at kører. Har prøvet at genstarte på steam og min com. Og har geninstalleret. Den opdateret selv punkbuster uden problemer, den kommer også igang, billedet af soldaten står fremme lidt, så kommer der sort skærm, som om at den åbner spillet, men så kommer den tilbage til skrivebordet, hvor der så er en sort område oppe i venstre hjørne, og en fejl meddelse fra windows "iwp3mp.exe er holdt op med at fungere, Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning." Har prøvet at åbne det i safe mode og i alm mode. men der sker det samme?


    Nogle der har haft samme problem, og har fundet en løsnong, eller nogle der bare har en løsning?

  • Prøv at gå ind i CoD4 folderen og flytte den mappe der hedder miles ud på skrivebordet og så kør spillet igen, hvis det så kører har vi fundet problemet.
    Hvad er dit system?


    Hvis dette virker skal vi lige gøre noget andet så du kan få musikken tilbage, men lad være med at slette miles folderen, bare flyt den væk.

  • har du opdateret den til nyeste patch ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.