Indlæg af Dissingp

    Jeg kan ikke åbne CoD4 i multiplayer. Har ingen problem med singleplayer. Har købt det gennem steam. Har vista på min com. og har givet det lov for firewall at kører. Har prøvet at genstarte på steam og min com. Og har geninstalleret. Den opdateret selv punkbuster uden problemer, den kommer også igang, billedet af soldaten står fremme lidt, så kommer der sort skærm, som om at den åbner spillet, men så kommer den tilbage til skrivebordet, hvor der så er en sort område oppe i venstre hjørne, og en fejl meddelse fra windows "iwp3mp.exe er holdt op med at fungere, Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning." Har prøvet at åbne det i safe mode og i alm mode. men der sker det samme?


    Nogle der har haft samme problem, og har fundet en løsnong, eller nogle der bare har en løsning?

    Jeg skal have et nyt bundkort, og vil være sikker på at PCI porten er 2.0
    Sidder og kigger inde på edbpriser.dk, men der står ikke om det er 2.0
    Eller er alle nye bundkort bare med 2.0 automatisk?

    Har hørt at der er nogle fejl med de nye 8800 gt, som at de ikke kan sættes i en PCI-e slot som ikke er 2.0. Og det tror jeg ikke jeg har, kan de lade sig gøre at opdatere sit bundkort så det kommer til at være 2.0, eller skal man have nyt bundkort?

    Ja er gjort.
    hvad hvis jeg har den nyeste, så finder den vel aldrig noget nyt?
    Har prøvet at stoppe den engang men så sagde den bare at den havde fundet 9 vga driver til mit grafikkort. og det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

    Jeg ville opdatere min BIOS.
    Mit Bundkort er et MSI så jeg gik bare ind på deres hp, og fandt min bundkort, og valgte BIOS, der lå ikke nogle filder derinde, så jeg skulle hente MSI Live Monitor(Live update 3), så ville den gøre resten. Men nu har den stået og søgt i 20 timer og der er stadig ikke sket noget. Den henter først lige BIOS check list, og Utility check lidt, og så går den til næste punkt som er Search Mainboard BIOS Version: Processing. Og der står bare searching, please wait i bunden af vinduet.


    Everest siger at det er en Phoenix - AwardBIOS v6.00PG BIOS jeg har. Og at jeg gå ind under http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40, for at finde en upgrade, og rigtigt nok finder den noget der skulle passe til mit bundkort, men den vil have 30 dollars for det, og det vil jeg ikke mene skulle være nødvendigt for at opdatere sin BIOS.


    Er der nolge der kan hjælpe?