kontrolpanel - undlad at sende?

• Hey

jeg har det problem at jeg ikke kan gå ind under Kontrolpanel den laver bare den popup med "und lad at sende" jeg har så formateret computeren med en LOVLIG windows XP home cd og ja så virker det fint indtil nogle dage efter så virker det ikke igen.

og jeg er så kommer frem til at 3 af mine venner har samme problem så tror det er en virus eller noget.
    jeg bruger Avira antivir personal edition.

så nu vil jeg høre hvordan får jeg den frem og kan i lige tjekke om i har samme problem? :)

på forhånd tak :)
    Mark

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Har du Nero installeret?

ja nero 8.1.1

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

Oprindeligt indlæg af Eth0

ja nero 8.1.1

Afinstaller... Så skulle problemet gerne være løst...
    Jeg har tidligere haft samme problem på nogle enkelte arbejdsmaskiner... jeg gad ikke researche mere så afinstallerede...

Jeg har tidligere haft samme problem på nogle enkelte arbejdsmaskiner... jeg gad ikke researche mere så afinstallerede...

jamen .. jeg kan jo ikke komme ind under Tilføj - fjern programmer..

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

• der burde være en uninstaller i selve nero mappen......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

og klikker jeg
    C>programmer>nero>nero8>nero>uinstall>unnero
    skriver den "There is already a newer nero application on yor system. please unistall the newer applications and start the installtion again" forstår jeg ikke noget af for jeg er jo under uninstall

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

• har du flere versioner af nero, for det er det den påstår..og så skal man installere nyeste først.

du kan evt også starte op i fejlsikret ..F8 under opstart.... og så vælge recover funktionen og sætte systemet tilbage inden du installerede nero.....men er det ikke lovlig nero version men en cracket, så har du nok fået virus på den og så kan du lige så godt formatere nu...det er straffen for den slags.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    har du flere versioner af nero, for det er det den påstår..og så skal man installere nyeste først.

du kan evt også starte op i fejlsikret ..F8 under opstart.... og så vælge recover funktionen og sætte systemet tilbage inden du installerede nero.....men er det ikke lovlig nero version men en cracket, så har du nok fået virus på den og så kan du lige så godt formatere nu...det er straffen for den slags.

jamen har brugt denne version i langtid og den har altid virket men så her for nylig virkede det ikke

så fomaterede jeg og 3 dage efet var det samme problem igen..

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

Oprindeligt indlæg af Fragman
    har du flere versioner af nero, for det er det den påstår..og så skal man installere nyeste først.

:crazyeyes:

Så Nero sniger simpelthen vira ind på ens computer hvis man ikke køber programmet lovligt - det lyder vældig plausibelt. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Brition

:crazyeyes:

Så Nero sniger simpelthen vira ind på ens computer hvis man ikke køber programmet lovligt - det lyder vældig plausibelt. :crazyeyes:

hmm.. hvilket program skal jeg så bruge? altså et der er lige så godt og hvor jeg helst kan ligge undertekster ind så jeg ikke skal til at ligge dem ind og så se den?

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU

• Jeg havde samme fejl på vista og det var nero 8 der var problemet

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Jeg havde samme fejl på vista og det var nero 8 der var problemet

har fjernet det og det hjalp.. har så tænkt på at købe det men har lige snakket med en ven som har det orginale og han har samme problem så har ikke så meget lyst til at købe detnu

hvilket program syntes i er gode?
    det skal bruges til at se film med (helst så jeg kan ligge undertekster ind)
    og så at jeg kan brænde spil/program/musik/film :D

og hvad koster de og evt hvor de kan købes. :)

Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Corsair HX1050 PSU